Peugeot Türkiye, Türkiye pazarındaki satış başarısını müşteri memnuniyetinde de taçlandırmaya devam ediyor. ALFA Awards’un düzenlediği “Customer Brand” kategorisinde Peugeot Türkiye, binek otomobilde yılın en iyi müşteri markası seçildi.
Gülin Reyhanoğlu: “Müşterilerimiz İçin Hep Daha İyisini Yapıyoruz”
Peugeot Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, ödül töreninde yaptığı konuşmada, bugüne kadar birçok ödüle layık görüldüklerini belirtti. ALFA Awards’ın tüketici görüşleriyle belirlenmesinin kendileri için özel bir değer taşıdığını vurgulayan Reyhanoğlu, “Müşterilerimiz için hep daha iyisini yapabilmek için çalışmalarımız durmadan devam ediyor. Bu çalışmalarımızın müşterilerimiz tarafından da takdir edildiğini görmek Peugeot Türkiye ailesi olarak bizleri ayrıca motive ediyor. Satış rekorları kırdığımız, SUV segmentinde liderliğimizi pekiştirdiğimiz böylesi bir senede gelen bu özel ödül, aslında yaptığımız müşteri odaklı çalışmaların da en önemli kanıtı oldu” dedi.
2024 “Elektrikli Yıl” Olacak
Reyhanoğlu ayrıca, “Birbirinden iddialı ürünlerimizle pazarın neredeyse tamamına rekabetçi ve yenilikçi seçenekler sunuyoruz. 2024 yılını ‘elektrikli yılı’ olarak belirledik. 2024 yılı itibarıyla konvansiyonel yakıtlı modellerimizdeki yakaladığımız satış ve yüksek müşteri memnuniyeti başarılarımızı elektrikli modellerimizle sürdüreceğiz” açıklamasını yaptı.
ALFA Awards ve Ödül Kriterleri
ALFA Awards, Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğinde düzenleniyor. Müşteri memnuniyetini belirleme amacı güden ödül töreninde, AKADEMETRE’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu kapsamlı ve özgün metodolojisi kullanılıyor. Türkiye’de rastlantısal olarak belirlenen 12 ilde bin 200 kişiyle yüz yüze görüşmeler gerçekleştirilerek 62 kategoride araştırma yapılıyor. Araştırmada müşteri memnuniyetini etkileyen faktörler değerlendirilerek kazananlar belirleniyor.