Fibr, yapay zeka destekli kişiselleştirme platformunu geliştirmek amacıyla 1,8 milyon dolar yatırım aldığını duyurdu. Bu yatırım turu, Accel liderliğinde gerçekleşti ve 2am VC ile CRED kurucusu Kunal Shah‘ın önemli katkıları oldu.
Şubat 2023’te Fibr, 2 milyon dolar tohum yatırım almıştı. Yeni yatırım, platformun geliştirilmesi, müşteri kitlesinin genişletilmesi ve mühendis, ürün pazarlamacısı, satış personeli ve pazara giriş (GTM) uzmanları gibi ek personel alımlarında kullanılacak.
Accel Ortağı Prayank Swaroop, “Pazarlamacılara daha verimli ve kontrol sahibi bir AI destekli kişiselleştirme merkezi sunma vizyonlarını desteklemekten mutluluk duyuyoruz,” dedi.
2023 yılında Ankur Goyal ve Pritam Roy tarafından kurulan Fibr, pazarlamacıların müşteri edinme maliyetlerini (CAC) düşürmelerine ve dönüşüm oranlarını artırmalarına yardımcı olmayı amaçlıyor. Şirketin amiral gemisi ürünü ‘Pilot’, markaların reklamlar, e-postalar ve SMS’ler için kişiselleştirilmiş açılış sayfaları oluşturmasını sağlayarak pazarlama kampanyalarına önemli bir katkı sağlıyor.
Bengaluru merkezli startup, sigorta, genişbant, ev geliştirme ve tüketici hizmetleri gibi çeşitli sektörlerdeki müşterilere liderlik oluşturma hizmetleri sunuyor. Fibr, şu anda ABD, Kanada ve Hindistan pazarlarını hedefliyor ve Avrupa’ya genişleme planları yapıyor.
Fibr, ayrıca ikinci ürünü Blocks‘un beta versiyonunu geliştiriyor. Bu araç, pazarlamacıların çeşitli formatlarda içerik ölçeklendirmesine yardımcı olmak için yüksek performanslı Facebook reklamlarını blog yazılarına, Google reklamlarına veya sosyal medya gönderilerine dönüştürerek pazarlama verimliliğini ve erişimini artırmayı amaçlıyor.