Kâmil Koç, dijital alandaki başarılarını Brandverse Awards’ta aldığı ödülle bir kez daha kanıtladı. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen bu ödül töreninde, markaların dijital performansları değerlendirilerek en başarılı projeler ödüllendirildi. Kâmil Koç, socialbrands veri analitiği kategorisinde ‘Gümüş’ ödüle layık görüldü.
Brandverse Awards, 2024 yılının en başarılı markalarını belirlemek amacıyla düzenlenen bir etkinlik olarak dikkat çekiyor. Deloitte Türkiye‘nin katkılarıyla yapılan değerlendirmelerde, markaların 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 tarihleri arasında gerçekleştirdikleri dijital kampanyalar ve iletişim faaliyetleri incelendi. SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri‘nde, markaların sosyal medya performansları detaylı bir şekilde analiz edilerek sonuçlar belirlendi. Kâmil Koç, bu yıl da sosyal medya alanındaki çalışmalarıyla ödül alarak dijitaldeki başarısını sürdürdü.
İstanbul’da düzenlenen törende, sekiz ayrı kategoride başarıya ulaşan markalar ödüllerini aldı. Kâmil Koç, Karayolları Ulaşım kategorisinde ‘Gümüş’ ödülün sahibi olarak dikkat çekti.
Kâmil Koç Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü Jan Sarıgül Işık, dijital alandaki yenilikleriyle sektöre öncülük ettiklerini belirtti. Işık, “Değişen dünyayla birlikte seyahat sektöründe de tüketici davranışları önemli bir değişim gösteriyor. Bugün artık konfor kadar iletişim araçlarının kullanımı ve bu alanda sunulan imkanlar yolcular için önemli bir tercih sebebi oluyor” diyerek, teknolojinin ve dijital yeniliklerin önemine vurgu yaptı. Kâmil Koç‘un en son teknolojiye sahip çevre dostu otobüslerle konforlu bir seyahat sunarken, aynı zamanda dijital uygulamalarıyla yolcularına eşsiz bir deneyim yaşatmaya çalıştığını belirtti.
Kâmil Koç‘un dijital yenilikleri arasında yer alan Kâmil Koç Multimedya uygulaması, yolcular tarafından olumlu geri dönüşler aldı. Yolcular, bu uygulama sayesinde seyahatleri boyunca haberden belgesele, müzikten spora kadar çeşitli içerikleri kişiselleştirerek izleyebiliyorlar.
Ayrıca, Kâmil Koç, sosyal medya araçlarını etkin bir şekilde kullanarak yolcularıyla güçlü bir iletişim sağlıyor. Işık, markalarıyla ilgili haber ve duyuruların yanı sıra güzergahlardaki güzellikleri de sosyal medya aracılığıyla yolcularla paylaştıklarını belirtti. Ayrıca, bu kanallar üzerinden gelen görüş, öneri ve istekleri hızlı bir şekilde değerlendirerek yolculara en iyi hizmeti sunmaya çalıştıklarını ifade etti.
“Sağladığımız bu online iletişim sayesinde yol arkadaşlarımızla aramızda çok güçlü bir bağ oluşturmuş durumdayız. Yolcularımızın marka sadakatine de pozitif katkı yapan tüm bu çalışmalar sayesinde bugün ülkemizin en çok tercih edilen markası olmanın gururunu yaşıyoruz. Yol arkadaşlarımızı da ekosistemimizin içine kattığımız bu güçlü iletişim stratejimizin bugün ödülle taçlandırılmasından da çok mutluyuz,” diye ekledi.
Brandverse Awards’ta kazandığı ‘Gümüş’ ödülle Kâmil Koç, dijital alandaki yenilikçi yaklaşımları ve başarılı sosyal medya yönetimi ile sektördeki öncü konumunu pekiştirdi. Bu başarı, markanın dijitaldeki etkinliğini ve müşteri odaklı çalışmalarını bir kez daha gözler önüne serdi.