heybooster, Ak Portföy liderliğinde gerçekleştirilen yatırım turunda, StartersHub, Arz Portföy ve Lima Ventures ile Leap Investment‘ın da katılımıyla toplamda 770 bin euro yatırım topladı. 2023 yılında tohum yatırım turu haberini duyurduğumuz heybooster, 11. Workup Girişimcilik programı mezunu olarak pazarlama verilerini analiz eden öncü bir platform olarak kendini kanıtlamıştır.
heybooster, MediaMarkt, e-bebek, Derimod, D&R gibi önemli e-ticaret markalarının pazarlama verilerini analiz ederek, pazarlama ekiplerinin fırsatlardan haberdar olmasını ve aksiyonları takip etmesini sağlayan bir veri analiz platformu olarak faaliyet gösteriyor. Platform, geliştirdiği algoritmalarla her gün pazarlama, ürün ve kullanıcı davranışları üzerine yüzlerce metriği otomatik olarak analiz edip, gelire etki edebilecek fırsatları öne çıkarıyor.
heybooster’ın kurucu ortağı Neslihan Emikoğlu, platformun evrimine ilişkin şu bilgileri verdi: “Fikir aşamasından itibaren çekirdek kadromuzla birlikte geliştirdiğimiz heybooster’ın ilk sürümünde sadece verileri çekebiliyorduk. heybooster 2.0 ile birlikte verileri anlamlandırmaya başladık. heybooster 3.0 ise aksiyonları takip edebileceğiniz, herkese açık API’ı ile kullandığınız pazarlama çözümleriyle sürekli haberleşen bir teknolojiye dönüştüreceğiz.”
heybooster’ın diğer kurucu ortağı Şahin Seçil ise platformun sağladığı avantajları dile getirdi: “E-ticaret ekipleri, fırsatları görebilmek için birçok platformu aynı anda kullanmak zorunda ve takımlarında pazarlama ekibine özel veri analisti olmayan markalar, reklam bütçelerini optimize ederken algoritmaların gücünden faydalanamıyor. heybooster ile birlikte tüm takımın, tek bir platform üzerinden fırsatları görerek, hızlı aksiyon almalarını sağlıyoruz. 2 yıllık gelişim sürecinde, Türkiye’nin en büyük e-ticaret markalarıyla çalışarak algoritmalarımızı geliştirdik ve geliştirmeye devam ediyoruz. Yatırımla birlikte rekabetin yüksek olduğu Amerika pazarına da açılarak, SaaS odaklı büyümeye devam edeceğiz.”
Bu yatırım turu, heybooster‘ın hem Türkiye içinde hem de uluslararası arenada büyüme stratejisine önemli bir katkı sağlamaktadır. Şirket, bu yeni sermaye ile ürünlerini daha da ileriye taşıyarak, e-ticaret sektöründe veri analizinin sınırlarını zorlamayı hedeflemektedir. Yeni geliştirmeler ve heybooster‘ın etkileşimli teknolojileri, sektördeki veri analizi yaklaşımlarını yeni bir boyuta taşıyacak gibi görünüyor.