Winfluencer, Yapay Zeka Fabrikası‘ndan aldığı yatırımla uluslararası büyüme planlarını hızlandırıyor ve veri odaklı pazarlama teknolojilerine odaklanıyor.
Yapay zekâ destekli platform, yurtdışı açılımını hızlandırıyor
İTÜ Çekirdek’te kurulan ve çalışmalarını İTÜ ARI Teknokent bünyesinde sürdüren Winfluencer, influencer pazarlaması alanında ölçülebilir ve güvenilir bir yaklaşım sunuyor. Bu vizyon doğrultusunda şirket, Türkiye İş Bankası’nın iştiraki olan 100. Yıl Girişim Sermayesi Yatırım Fonu tarafından desteklenen Yapay Zeka Fabrikası’ndan yatırım aldı. Alınan bu yatırımın, şirketin küresel pazarlarda daha aktif rol üstlenmesi için değerlendirilmesi planlanıyor.
Winfluencer platformu, markaların sosyal medya içerik üreticileriyle daha şeffaf ve veriye dayalı iş birlikleri kurmasına imkân tanıyor. Platform, kampanya oluşturma sürecini birkaç dakikaya indirirken, süreç boyunca anlık veri takibi olanağı sunuyor. Etkileşim verileriyle desteklenen sistem, markalar açısından dijital pazarlama faaliyetlerini daha sürdürülebilir hale getiriyor. Şirketin aynı zamanda TÜBİTAK destekli Ar-Ge projeleri de bulunuyor.
Funda Yener: Yatırım, globalleşme hedefimizi destekleyecek
Winfluencer Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Funda Yener, yatırım sürecine ilişkin yaptığı değerlendirmede, influencer pazarlamasında yalnızca erişim değil, etki ölçümünün de önemli olduğuna dikkat çekti. Yener, verimliliği artırmak için yapay zekâyı sürecin merkezine koyduklarını belirterek, “Bu yatırım sayesinde yurtdışındaki ajanslarla iş birlikleri kurarak büyümemizi sürdüreceğiz,” dedi. Ayrıca Okan Tübek, Doç. Dr. Tuna Çakar, Mehmet Ali Aydemir, Elif Tuğçe Kurt, Pelin Mişe, Ahmet Yıldız, Çağlar Kabaca, Esra Kiper, Sinan Yıldırım ve Osman Özsoy‘un süreçteki katkılarını vurgulayarak ekibe teşekkür etti.

Yapay Zeka Fabrikası, veri odaklı dönüşüme destek veriyor
Yatırım sonrası değerlendirmelerde bulunan Yapay Zeka Fabrikası CEO’su Can Bakır, pazarlama teknolojilerinde yapay zekâ ile yapılan her birleşimin, daha ölçülebilir ve akıllı modeller oluşturduğunu belirtti. Bakır, Winfluencer‘ın bu yaklaşımla influencer pazarlamasına şeffaflık kazandırdığını ifade ederek, bu tür girişimlerin desteklenmesinin ekosistem açısından önemli olduğunu söyledi. Ayrıca Winfluencer’ın global açılımında yanında olmaktan memnuniyet duyduklarını ifade etti.

Gelişmiş Ar-Ge çözümleriyle sektör ihtiyaçlarına yanıt
Winfluencer, yatırımın yanı sıra içerik üretim süreçlerine dair geliştirdiği çözümlerle de dikkat çekiyor. Şirket, ses ve görsel üretimini otomatikleştiren, içerik kalitesini analiz eden ve kampanyaların başarı olasılığını önceden tahmin eden sistemler üzerine çalışmalar yürütüyor. Bu çalışmalar, sadece yerel değil, küresel pazarlardaki rekabet gücünü de artırmayı hedefliyor.