Vestel, marka değerindeki sürekli artışıyla dikkat çekerken, Brand Finance tarafından yapılan ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları’ araştırmasında 917 milyon dolarlık değeriyle ilk üç sıra içerisinde yerini aldı. Şirket, geçtiğimiz yıllarda da listede yedi sıra birden yükselerek dikkat çekmişti.
Vestel Pazarlama Genel Müdürü Duygu Badem Uylukçuoğlu yaptığı açıklamada, ürünlerinin 163 ülkeye ihraç edildiğini belirterek, küresel ölçekte bir teknoloji şirketi olma vizyonları doğrultusunda, kullanıcıların hayatını kolaylaştıran tasarım ve teknolojiler geliştirdiklerine dikkat çekti. Uylukçuoğlu, “Deneyim odaklı yaklaşımımız, Türkiye’de öncüsü olmaktan gurur duyduğumuz spor sponsorluklarımız ve kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarımızla daha eşit bir gelecek için çalışıyoruz” ifadelerini kullanarak şirketin topluma olan katkılarını vurguladı.

Şirket, teknolojik inovasyonlar ve kullanıcı deneyimi üzerine yoğunlaşarak pazar payını ve etki alanını genişletmeye devam ediyor. Markanın tasarım ve yenilik üzerine kurulu gelecek stratejisi, onu endüstri liderlerinden biri yapma yolunda ilerletiyor. Uylukçuoğlu, “Bu kapsamda geleceğin iş kollarına yatırım yapıyor, insan odaklı organizasyonumuzla birlikte değişen dünyanın öncüsü olmaya devam ediyoruz” diyerek şirketin sektöre olan bağlılığını ve sektördeki öncü konumunu teyit etti.
Vestel‘in yükselen marka değeri, yalnızca ekonomik başarılarıyla değil, aynı zamanda sürdürülebilirlik ve toplumsal katkı noktasındaki çabalarıyla da destekleniyor. Şirket, Türkiye’nin en değerli markası olma hedefine doğru emin adımlarla ilerlemeye devam ediyor, hem iç piyasada hem de uluslararası alanda rekabetçi bir pozisyonda yer alıyor.