Türkiye’nin önde gelen gıda ve içecek markalarından Ülker, genç yetenekleri desteklemeye yönelik düzenlediği bizz@kampüs yarışmasının bu yıl 13. kez gerçekleşeceğini duyurdu. Her yıl farklı bir Ülker markasının odak noktası olduğu bu yarışmada, bu sene Ülker Çizi markası için yenilikçi pazarlama projeleri geliştirilecek.
Gençlerin pazarlama alanında uzmanlaşmalarına olanak tanıyan bizz@kampüs, üniversite 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerini bir araya getiriyor. Bu öğrenciler, 2-3 kişilik takımlar halinde Ülker Çizi markası için yaratıcı fikirler geliştirecekler. Başvurular 16 Şubat’a kadar devam edecek.
Yarışmaya katılan takımlar, proje hazırlık aşamasını tamamladıktan sonra ilk aşamada 50 takım arasına seçilmek için yarışacaklar. Öğrenciler, takım uyumu içinde verilen bilgileri değerlendirerek, yenilikçi fikir geliştirme, etkileyici bir şekilde sunma, ikna etme ve planlama konularında deneyim kazanacaklar.
Dereceye giren takımlar, 8-9 Mayıs tarihlerinde düzenlenecek olan final organizasyonuyla belirlenecek. Yarışmada ilk üç sırayı elde eden takımlar, uzun dönem staj imkanına kavuşacaklar. Ayrıca birinciye 60 bin lira, ikinciye 55 bin lira ve üçüncüye 50 bin lira para ödülü verilecek.
Ülker Pazarlama Üst Yöneticisi (CMO) Mustafa Kabakçı, bizz@kampüs yarışmasının gençlere pazarlama alanında değerli fırsatlar sunduğunu belirterek, iş dünyasının rekabetçi yapısında genç profesyonellerin pazarlama becerilerine sahip olmalarının kariyerlerini güçlendireceğine inandığını ifade etti. Kabakçı, gençlerin pazarlama deneyimini uçtan uca yaşayacakları bir platform olan bizz@kampüs’ün, takım çalışmasının önemini gerçek bir laboratuvar ortamında keşfetme şansı tanıdığını vurguladı.

Ülker İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli de bizz@kampüs’ün öğrencilere iş hayatı öncesinde benzersiz bir deneyim yaşama fırsatı sunduğunu belirtti. Gözleveli, her yıl farklı bir Ülker markasının öne çıktığı bu yarışmanın gençleri gerçekçi bir deneyim ortamında buluşturarak kariyerlerine başlamadan önce fikir geliştirme yeteneklerini artırmalarına katkı sağladığını söyledi. geçtiğimiz yıl düzenlenen yarışmaya 115 farklı üniversiteden, 159 farklı bölümden başvuru olduğunu hatırlatan Gözleveli, bu yıl da tüm adayları bizz@kampüs’e davet etti.