Turkcell, telekomünikasyon sektöründe 30. yılını kutlarken, bu özel yıla Kerem Bürsin‘in katılımıyla başladı. Yeni reklam yüzü olarak Bürsin‘in seçilmesi, Turkcell‘in “Her şey Turkcell‘le çalışıyor, Turkcell herkesle çalışıyor” sloganı altında yürütülen kampanyanın da bir parçası. Rafineri tarafından hazırlanan bu kampanya, markanın hayatın her anında yanınızda olduğunu vurguluyor.
Kampanya, Turkcell‘in sunduğu uçtan uca çözümleri ve teknolojileri farklı hikâyeler aracılığıyla ele alıyor. İlk reklam filminde, Turkcell‘in bireylerin, şirketlerin ve sektörlerin bağlantısını sağlayarak mobil iletişimi nasıl kolaylaştırdığı gösteriliyor. Akıllı cihazlar, otonom araçlar, şehir hastaneleri, fabrikalar ve havalimanları gibi çeşitli mekânlarda Turkcell‘in nasıl bir bağlayıcı rol üstlendiği izleyiciye sunuluyor.
Kerem Bürsin, kampanyadaki rolü hakkında, “Teknolojiyi hayatın içinden örneklerle anlattığımız seride bol aksiyonlu ve eğlenceli sahneler izleyeceksiniz” şeklinde konuştu. Serinin ilk filminde, Kerem Bürsin‘e annesi Çiğdem Bürsin de eşlik ediyor, bu da filmlere ailevi bir atmosfer katıyor.
Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç, Kerem Bürsin‘in enerjisinin Turkcell ile çok uyumlu olduğunu belirtti. Dr. Koç, “İletişim kampanyamızı sevgili Kerem Bürsin ile başlattık. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum. Hem kendisi hem de enerjisi Turkcell’e çok yakıştı. Kendisiyle çekeceğimiz yeni filmlerde 30’uncu yılımıza özel sürprizlerimizi de göreceksiniz” dedi ve ekledi: “Turkcell abonelerinin paketlerindeki GB ve dakikalar ikiye katlanacak, gençlere yönelik sinema ve yemek ayrıcalıkları gibi pek çok kampanya da yıl boyunca devam edecek.”
Reklam kampanyasının arkasındaki ekip de dikkat çekici. Turkcell marka ekibinden Mustafa Alcan, Özlem Arın, ve Merve Çetintaş; reklam ajansı Rafineri’nin CCO’su Emre Kaplan, yönetici kreatif direktör Can Erdoğan, kreatif direktör Cihan Akköse, sanat ekibi lideri Emre Onacak ve kreatif ekip lideri Haydar Öztürk bu büyük projenin parçası. Prodüksiyon ekibi ise Açelya Ülkümen, Baran Çetin ve Caner Yıldırım‘dan oluşuyor.
Turkcell, Kerem Bürsin’li Reklam Filmi Künyesi
Görevi | İsimler |
---|---|
Reklamveren | Turkcell |
Reklamveren Marka Ekibi | Mustafa Alcan, Özlem Arın, Merve Çetintaş |
Reklamveren Prodüktörü | Tuğba Özkan |
Reklamveren Dijital İletişim Ekibi | Özlem Beyenirsoy, Damla Tütüncü |
Reklamveren Medya Planlama Ekibi | Dilek Kafalı, Süheyla Güleçyüz |
Reklam Ajansı | Rafineri |
CCO | Emre Kaplan |
Yönetici Kreatif Direktör | Can Erdoğan |
Kreatif Direktör | Cihan Akköse |
Sanat Ekibi Lideri | Emre Onacak |
Kreatif Ekip Lideri | Haydar Öztürk |
Kreatif Ekip | Aylin Atabay, Uğurcan Sezen, Fatmanur Küçükkuzucu, Seda Öztürk, Ece Hüdaverdi, Batuhan Erdoğan, Onur Subaşı, Kerem Arslan |
Ajans Başkan Yardımcısı & Müşteri İlişkileri | Ekin Kutevu |
Marka Ekibi | Çağla Ishak, Derin Doğru, Melis Tüzmen, Kübra Kazal |
Ajans Başkan Yardımcısı & Strateji | Can Çalışkan |
Stratejik Planlama Ekibi | Ege Ayakduran, Utku Çiftliklioğlu |
Prodüksiyon Ekibi | Açelya Ülkümen, Baran Çetin, Caner Yıldırım |
Grafik Ekibi | Merve Bozkurt, Ayşin Ors, Ramazan Yurtseven |
Redaktör | Onat Bahadır |
Bu özel kampanya, Turkcell‘in teknoloji ve iletişim alanındaki yenilikçi yaklaşımını pekiştiriyor ve 30 yıllık tecrübesini kutlamanın yanı sıra markanın geleceğe yönelik taahhütlerini de gözler önüne seriyor.