Türk Telekom‘un gençlik markası Selfy, sunduğu avantajlı tarifeler ve özel fırsatlarla gençlerin yanında olmaya devam ediyor. Bu kapsamda gerçekleştirilen Selfy Fest, 2024 yılında da büyük ilgi gördü. Erzurum, Antalya, Eskişehir, Isparta ve İzmir‘de düzenlenen etkinliklere yüz binlerce öğrenci katıldı. Festival, Mert Demir, Fatma Turgut ve Gripin gibi sevilen sanatçıların konserleriyle üniversite kampüslerine renk kattı.
Türk Telekom, gençlere sunduğu dijital dünyanın kapılarını açan avantajlı tarifelerle dikkat çekiyor. Selfy, bu yılki festivaliyle 16-30 Mayıs tarihleri arasında Erzurum Atatürk Üniversitesi, Antalya Akdeniz Üniversitesi, Eskişehir Anadolu Üniversitesi, Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi ve İzmir Ege Üniversitesi‘nde gerçekleştirildi. Üniversite kampüslerinde coşkuyla karşılanan etkinlikler, ödüllü yarışmalar ve eğlenceli aktivitelerle doluydu. Türkiye Basketbol Federasyonu iş birliğiyle düzenlenen Selfy 3X3 Basketbol Turnuvası da festivalin önemli bir parçası oldu. Turnuvada Akdeniz Üniversitesi öğrencilerinden oluşan Papatyalar takımı şampiyonluğa ulaşarak A Milli Basketbol Takımı‘nın İstanbul‘da oynayacağı bir maçta Türk Telekom tarafından ağırlanmaya hak kazandı.
Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, İzmir’de gerçekleştirilen final etkinliğinde basın mensuplarıyla bir araya geldi. Özden, “53 milyona yakın müşterimizle Türkiye‘nin her köşesiyle bağlantısı bulunan bir şirketiz. Müşterilerimizin 26,2 milyonu mobil müşterilerden oluşuyor. Mobildeki gücümüz günden güne artarken, hayatın her alanında müşterilerimizin ihtiyaçlarını merkeze alan, memnuniyete odaklı bir evren sunmak için çalışıyoruz” dedi. Ayrıca, Türk Telekom‘un sunduğu dijital hizmetler hakkında bilgi vererek, “Kullanıcılarımızı 81 ilin her köşesinde yüksek hızda internet ile buluşturuyor, Türkiye‘nin ilk dijital TV platformu Tivibu, dijital müzik platformumuz Muud, dijital dergi platformumuz e-dergi, dijital oyun platformumuz Playstore ile geniş bir dijital ürün yelpazesi sunuyoruz” ifadelerini kullandı.
Zeynep Özden, Selfy markasının gençlerin hayatlarını nasıl renklendirdiğine de değindi: “Selfy ile 10 yıldır gençlerin her anında yanında olarak hayatlarını renklendiriyoruz. Gençlerin ihtiyaçlarını gözlemleyerek fırsatlar sunmaya özen gösteriyoruz. Gençlerin ihtiyaçlarını anlamaya yönelik düzenli araştırmalar yapıyor, kullanım alışkanlıklarını, sevdikleri markaları ve operatörlerden beklentilerini belirliyoruz. Bir gençlik markası olarak ‘Her Anın Sponsoru’ mottosuyla; gençlere özel bol internetli ve sevilen uygulamalar yönüne sınırsız içerikli avantajlı tarifeler ve esnek paketler sunmamızın yanı sıra gençlerin ilgi alanlarını ve hobilerini dikkate alarak giyim, yeme içme, oyun gibi çeşitli alanlarda markalardan indirimler sunuyoruz.” dedi. Özden ayrıca, gençlerin Selfy ile sundukları dijital medya uygulamalarına yönelik sınırsız internet fırsatlarından 2023 yılında toplam 50 milyon GB mobil internet kullanımı gerçekleştirdiğini belirtti.
Selfy Fest’24, üniversite kampüslerini müzik ve eğlence ile buluşturarak gençlere unutulmaz anlar yaşattı. Türk Telekom‘un gençlik markası Selfy, sunduğu avantajlar ve etkinliklerle gençlerin dijital ve fiziki dünyada sınır tanımadan sosyalleşmesine katkı sağlıyor. Selfy Fest gibi etkinliklerle gençlerin yanında olmayı sürdüren Türk Telekom, geleceğin dijital dünyasında da gençlere yönelik hizmetlerini geliştirmeye devam edecek.