Trendyol, Olimpiyat Koleksiyonu ile sporseverlerin kalbini fethetmeyi hedefliyor. Anadolu’nun dört bir yanında yerli üreticilerin tasarlayıp ürettiği koleksiyon, Türkiye‘nin yanı sıra uluslararası platformlarda da satışa sunuluyor. Koleksiyonda; t-shirt, polo yaka t-shirt, şort, elbise, sweatshirt, beyzbol şapkası, balıkçı şapkası, plaj havlusu ve bez çanta gibi geniş bir ürün yelpazesi bulunuyor.
Aralık ayında Uluslararası Olimpiyat Komitesi‘nin (IOC) resmi “E-Ticaret Hizmetleri Partneri” olarak duyurulan Trendyol, IOC’nin ilk Türk partneri oldu. Şirket, bu partnerlik kapsamında Olimpiyat Koleksiyonu‘nu hazırlayarak spor alanındaki iş birliğini güçlendirdi. Anadolu’da üretilen koleksiyon, yerel üreticiler tarafından büyük bir titizlikle hazırlandı.
Koleksiyon ürünleri Türkiye‘de Trendyolmilla uygulaması üzerinden, Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman‘da ise Trendyol uygulaması üzerinden uluslararası satışa sunuluyor. Böylelikle sporseverler koleksiyona kolayca erişebiliyor.
Ayrıca koleksiyon, Lozan’da bulunan Olimpiyat Müzesi, IOC’nin resmi global satış platformu shop.olympics.com ve olimpiyat oyunlarının şehri Paris‘te yer alan uluslararası olimpik megastore’da da sporseverlerle buluşacak.
Trendyol, IOC ile kurduğu bu iş birliği sayesinde spora verdiği desteği yerli ürün ve üreticileri yurt dışına taşıma hedefiyle birleştiriyor. Bu sayede Türkiye’nin dünya standartlarındaki üretim gücü ve kalitesi spor alanında da uluslararası arenaya taşınıyor. Trendyol, bu iş birliği ile spora desteğini sürdürmeyi ve Türk üreticilerini destekleyerek dünya sahnesine taşımayı hedefliyor.
Trendyol yetkilileri, bu koleksiyonun, Türkiye’nin üretim kapasitesini ve kalitesini dünya sahnesine çıkarırken aynı zamanda yerli üreticilerin uluslararası alanda tanınırlığını artıracağını belirtiyor. Öte yandan bu koleksiyonun, spora ve olimpik değerlere olan ilginin yaygınlaştırılması konusunda da önemli bir rol üstleneceği öngörülüyor.