Dünyanın en köklü elektronik markalarından biri olan ve geçtiğimiz yıl kuruluşunun 130’uncu yılını geride bırakan Thomson, Türkiye pazarına resmi olarak giriş yaptı.
Avrupa merkezli elektronik markası Thomson, Türkiye’deki tüketiciler için farklı ihtiyaçları karşılamaya yönelik geniş bir ürün gamını satışa sundu. Aralık ayında başlayan satış süreci ile tüketiciye ulaşan markanın ürün portföyünde OLED televizyonlar başta olmak üzere, QLED Pro, QLED Plus, QLED, UHD ve HD modelleri ile çeşitli özelliklere sahip medya oynatıcıları yer alıyor. Ürünlerde kalite güvencesini vurgulayan şirket, birçok üründe standart garanti süresine ek olarak 1 yıl ekstra garanti sunuyor.
OLED ve QLED Serilerinde Yenilikçi Özellikler
Türkiye pazarına girmeleriyle ilgili değerlendirme yapan Thomson Türkiye Pazarlama Grup Yöneticisi Belemir Özkırım, markanın Türkiye’deki tüketicilerle buluşmasından duydukları memnuniyeti dile getirdi. Özkırım, Aralık ayında başlayan satış sürecini başarılı bulduklarını ve yerel tüketici beklentilerine yönelik çözümler ürettiklerini vurguladı.
Markanın satışa sunduğu OLED serisinde, üstün görüntü kalitesi ve kontrast performansının yanı sıra, odanın farklı bölgelerinden kumandasız sesli kontrol imkanı sağlayan Uzak Mesafe Sesli Asistan özelliği bulunuyor. QLED Pro modeller ise 144 Hz ekran yenileme hızı ile yüksek performanslı oyun kullanıcılarına hitap ediyor. Bu seri, 100 inçe kadar ulaşan farklı ekran boyutlarıyla kullanıcıların tercihine sunuluyor.
Gelişmiş Görsel ve İşitsel Deneyimler
Ürün gamında öne çıkan QLED Plus televizyonlar, aksiyon sahneleri, spor karşılaşmaları ve oyunlar gibi hareketin yoğun olduğu içeriklerde daha akıcı görüntü sağlayan 144 Hz yenileme hızına sahip. Bu modeller, ekran boyutu 55 inç ve üzeri olduğunda daha derin bas sesleri için entegre edilmiş subwoofer ile kullanıcılara sunuluyor. Mini LED televizyonlar ise gelişmiş ses performansıyla görsel deneyimi tamamlıyor.
Medya oynatıcı segmentinde ise Streaming Box Plus 270 modeli, dahili hoparlörü ve uzaktan kumandayı bulmayı kolaylaştıran özellikleriyle satışa çıktı. Bu model, kullanıcıların ev içi dijital içerik tüketimini daha pratik hale getirmeyi hedefliyor.
Türkiye Pazarı İçin Optimize Edilen Modeller
Belemir Özkırım, Thomson ürünlerinin Avrupa kalite standartlarında geliştirildiğini ve Türkiye pazarının özelliklerine göre optimize edildiğini ifade etti. OLED ve QLED televizyonlarda kaliteye ve dayanıklılığa olan bağlılıklarının altını çizmek amacıyla standart garantiye ek olarak 1 yıllık ek garanti süresi sunduklarını belirten Özkırım, tüketicilerin uzun süreli kullanımlarına yönelik güvence sağladıklarını dile getirdi.
Ayrıca ürün çeşitliliği arasında yer alan Google TV entegrasyonu, döner stand, arkadan aydınlatmalı kumanda ve çerçevesiz tasarım gibi özelliklerle dikkat çeken beyaz televizyon modellerinin de tüketici tarafından beğeni topladığı aktarıldı.
Türkiye pazarına hızlı bir giriş yapan Thomson, önümüzdeki dönemde ürün gamını daha da genişletmeyi ve yerel pazardaki etkinliğini artırmayı hedefliyor.