Teknasyon, dijital içerik sağlayıcıları için yepyeni bir platform olan Zotlo Store‘u piyasaya sürmeye hazırlanıyor. 8 Mayıs‘ta İstanbul‘da düzenlenecek olan büyük lansman etkinliği, mobil uygulama piyasasındaki dinamikleri ve yeni pazarlama stratejilerini ele alacak. Teknasyon‘un bu son yeniliği, dijital içerik sağlayıcılarına web üzerinden satışlarını hızlandıracak bir alternatif sunmayı amaçlıyor.
Zotlo Store, özellikle ödeme yöntemleri konusunda dijital içerik sağlayıcılarına kolaylıklar sağlamasıyla dikkat çekiyor. Global ödemelerin kabul edilmesi, A/B testleri ile satışların artırılması gibi özellikler sunan Zotlo, abonelik hizmetleri sunan işletmelere de büyük kolaylıklar sağlayacak. Dünya çapında ödemeleri kabul etme ve abonelikleri yönetme gibi kritik sorunlara yönelik çözümler sunarak, kullanıcı kazanım maliyetlerini düşürmeyi ve uygulama marketlerinin oluşturduğu baskıyı azaltmayı hedefliyor.
Zotlo Store Lansmanı Katılımcı Listesi
Kurum/Şirket | Ünvan | İsim |
---|---|---|
Acunmedya Exxen | Grup Başkanı | Oktay Yılmaz |
Meditopia | Kurucu Ortağı | Berk Yılmaz |
Kompanion | Kurucu Ortağı | Erkmen Erakkuş |
Teknasyon | Ürün Direktörü | Oğuz Bakır |
Meta | Türkiye Direktörü | İlke Çarkçı Toptaş |
– | İçerik Üreticileri Panel Üyesi | Gülse Birsel |
– | İçerik Üreticileri Panel Üyesi | Yekta Kopan |
Lansman etkinliği, sektörün önde gelen isimlerini bir araya getirecek. Acunmedya Exxen Grup Başkanı Oktay Yılmaz, Meditopia‘nın Kurucu Ortağı Berk Yılmaz, Kompanion‘un Kurucu Ortağı Erkmen Erakkuş ve Teknasyon Ürün Direktörü Oğuz Bakır‘ın katılacağı bir panelde ‘Web-to-App’ deneyimleri üzerine konuşmalar yapılacak. Ayrıca, Meta‘nın Türkiye Direktörü İlke Çarkçı Toptaş‘ın ‘Meta ile Dijital Pazarda Yeni Trendler’ başlıklı konuşması ve Gülse Birsel ile Yekta Kopan‘ın içerik üreticileri için dijital dünyanın sunduğu fırsatları tartışacakları özel bir panel de programda yer alacak.
Zotlo Ürün Direktörü Didem Yeniçağ Yağcı, lansman için duyduğu heyecanı dile getirerek, “Teknasyon olarak, Zotlo Store‘u kendi B2C ürünlerimizin satışında uzun yıllardır başarıyla kullanıyoruz ve bu süreçte olağanüstü sonuçlar elde ettik. 2 yıllık bir çalışma sonucunda bugün bu altyapıyı tüm ekosistemin kullanacağı bir platforma dönüştürdük. Beta aşamasında yaklaşık bir yıldır hizmette olan Zotlo Store, mobil uygulama ve dijital içerik ekosistemine önemli ölçüde katkı sağlayacak. Bu yenilikçi servisi sektörle tanıştırmanın heyecanını yaşıyoruz,” dedi.
Bu yenilikçi platform, Türkiye‘nin dijital içerik üretim ve dağıtım alanında önemli bir boşluğu doldurmayı amaçlıyor. Zotlo Store, kullanıcıların ve içerik üreticilerin ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunarak, dijital ekosistemdeki yerini sağlamlaştırmayı hedefliyor.