Sabancı Holding, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında, Türkiye’nin en önemli sorunlarından biri olan beyin göçüne dikkat çeken yeni kampanyasını duyurdu. “Geleceğimizi Kimseye Vermiyoruz” mottosunu taşıyan kampanya, Türkiye’nin farklı illerinde kurulacak Sabancı Teknoloji ve Etki Merkezleri ağı ile gençlere destek sağlamayı hedefliyor.
Sabancı Holding, 19 Mayıs kapsamında hazırladığı reklam filmini sosyal medya hesaplarından paylaştı. Bu kampanya ile beyin göçüne dikkat çekerken, yeni bir seferberlik hamlesinin duyurusunu da gerçekleştirdi. Kampanya çerçevesinde 2021 yılında başlatılan Sabancı Cumhuriyet Seferberliği, yeni dönemde Sabancı Gençlik Seferberliği olarak devam edecek. Bu proje ile Türkiye’nin çeşitli illerinde Sabancı Teknoloji ve Etki Merkezleri kurulacak ve gençlerin üretkenliklerini, değer yaratma potansiyellerini ve fikirlerini hayata geçirmeleri desteklenecek. Bu merkezlerle, ülkemizin beyin gücünün yurt içinde kalması ve Türkiye çapındaki girişimcilere inovasyon fırsat eşitliği sağlanması amaçlanıyor.
Sabancı Holding Kurumsal Marka Yönetimi ve İletişim Bölüm Başkanı Filiz Karagül Tüzün, konuyla ilgili yaptığı değerlendirmede, “Cumhuriyet ile neredeyse yaşıt olan, yaklaşık 100 yıldır Cumhuriyet ile aynı yolu yürüyen bir Topluluk olarak, bu topraklara karşı sorumluluğumuzun farkındayız. Bu sorumluluk sadece üretimle, istihdamla, yatırımla açıklanamaz. Bu ülkenin gençlerine umut vermek, onlara yeni beceriler kazandırmak, fikirlerini, yaratıcılıklarını ortaya koyabilecekleri bir ortam sağlamak, bizim onlara karşı görevimiz” ifadelerini kullandı. Ayrıca, Tüzün, bu girişimin Atatürk‘ün “Bütün ümidim gençliktedir” sözlerine atıfta bulunarak, bu mirasa sahip çıkma amacı taşıdığını belirtti. Kampanya filminin de bu doğrultuda hazırlandığını ifade eden Tüzün, 19 Mayıs’ın sadece kutlanmakla kalmaması gerektiğini, gençlere verecekleri en büyük hediyenin sözden aksiyona geçmek olduğunu vurguladı.
Sabancı Holding’in bu yeni hamlesi, beyin göçü sorununa dikkat çekerek, Türkiye’de kalıcı ve etkili çözümler üretmeyi amaçlıyor. Sabancı Gençlik Seferberliği projesi kapsamında kurulacak olan teknoloji ve etki merkezleri, gençlerin yaratıcılığını desteklemeyi ve girişimcilik ekosistemine katkıda bulunmayı hedefliyor.
Bu yeni dönem kampanyasıyla Sabancı Holding, gençlerin geleceğini inşa etmek ve onların potansiyellerini ortaya çıkarmak için önemli bir adım atıyor. Sabancı Gençlik Seferberliği projesi, Türkiye’deki gençlere yeni fırsatlar sunmayı ve onların yenilikçi fikirlerini desteklemeyi amaçlıyor.
Detaylar için sabancigenclikseferberligi.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
Kampanya Künyesi:
- Reklamveren: Sabancı Holding
- Reklamveren Yetkilisi: Filiz Karagül Tüzün, Duygu Kayan Bulut, Büşra Karataş
- Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
- CCO: İlkay Gürpınar
- ECD: Volkan Karakaşoğlu
- Grup Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan
- Kreatif Direktör: Serdar Güngör
- Kreatif Grup Lideri: Sungun Çalışkan
- Yaratıcı Ekip: Mustafa Pamuk, Muhammed Ergül
- Genel Müdür: Tuğyan Çelik
- Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ
- Marka Ekibi: Çağla Yalçınkaya, Bahar Kılıç, Dilşah Koşkan
- CSO: Toygun Yılmazer
- Stratejik Planlama: Onur Aydın, Yunuscan Hısımcıl
- Prodüksiyon Ekibi: Canan Polat, Mert Adabaş
- Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir
- Yönetmen: Çağatay Kaya
- Prodüksiyon Şirketi: Ptot Film
- Seslendirme: Yetkin Dikinciler
- Vokal: Karsu
- Müzik: 3K1A
- Orijinal Müzik: Nazan Öncel / Pelikan Müzik