Topluluk tabanlı merkeziyetsiz arama motoru Presearch.com, Inc., küresel satış operasyonlarını güçlendirmek amacıyla Dan Buckingham ve Chris Huse‘yi satıştan sorumlu küresel başkan yardımcısı olarak atadı.
Presearch, Satış Ekibine Kritik Takviyeler Yapıldı
Merkezi olmayan ve kullanıcıların verilerini reklamverenlere satmayan arama motoru Presearch, satış faaliyetlerini genişletmek için iki üst düzey profesyoneli ekibine dahil etti. Son dönemde kitle fonlama platformu Wefunder aracılığıyla yatırım turuna çıkan şirket, özellikle ana reklam ürünü olan Presearch Takeover Ad (PTA) satışlarını artırmayı hedefliyor. PTA reklamları, Presearch.com ana sayfasında ve arama sonuçlarında, ülke veya bölge bazlı hedefleme imkânıyla öne çıkan geniş alanlı reklam formatı olarak kullanılıyor.
Yeni atamalarla ilgili açıklamada bulunan Presearch CEO’su Tim Enneking, şirketin tarihinde ilk kez oluşturulan özel satış ekibi için bu atamaların çok önemli olduğunu belirtti. Enneking, “Presearch ekibi olarak böylesine deneyimli iki profesyoneli aramıza katmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu gelişme, sadece gelir kaynaklarımızı artırmakla kalmayacak, aynı zamanda reklamverenlerin ihtiyaçlarını anlamak ve onların hedeflerine ulaşmalarını desteklemek konusunda da önemli bir rol üstlenecek,” ifadelerini kullandı.
Atamalarla Birlikte Gelir Modelleri Güçlendirilecek
Ekibe katılan isimlerden Dan Buckingham, dijital ve yayın medyası satışlarında on yılı aşkın deneyime sahip. Buckingham, son olarak Audacy şirketinde üst düzey görevlerde bulunmuştu. Ekibe dahil olmanın kendisi için büyük bir heyecan olduğunu belirten Buckingham, tüketicilerin kişisel veri güvenliğine önem vermeye başladıkça alternatif arama motorlarına yöneldiğini ve Presearch‘ün bu alanda etkili bir çözüm sunduğunu ifade etti. Ayrıca PTA reklamlarının mevcut müşteriler için olumlu sonuçlar verdiğini de vurguladı.
Öte yandan, dijital medya satışlarında 15 yılı aşkın tecrübeye sahip olan Chris Huse ise kripto para sektöründeki deneyimiyle öne çıkıyor. Huse, yaptığı açıklamada, ekibin yetenekli olduğunu ve merkeziyetsiz arama sektöründeki yeniliklere katkıda bulunmaktan mutluluk duyduğunu dile getirdi.
Günlük 400 Bin Arama, Yatırımlar Hız Kazandı
2017 yılında kurulan ve günde yaklaşık 400 bin aramaya ev sahipliği yapan Presearch, kullanıcı faaliyetlerini takip etmeyen yapısıyla sektörde farklılaşıyor. Kullanıcılarına verilerinin satılmadığı, kişiselleştirilmiş reklamların sunulmadığı bir deneyim sağlayan şirketin başlattığı son yatırım turu, birkaç haftada yaklaşık 150 bin dolar topladı. Merkeziyetsiz arama motorları arasında dünyanın en yaygın kullanılan platformu olan Presearch, kullanıcı odaklı arama API’si, yapay zekâ destekli arama sonuçları ve sansürsüz sohbet robotu PreGPT gibi ürünlerle dikkat çekmeden büyümesini sürdürüyor.