Bütünleşik finans sağlayıcısı Param, kasım ayında ParamKart ve ParamPOS ile gerçekleştirilen işlemlerde dikkat çekici bir artış yaşandığını duyurdu. Avantajlı indirim kampanyalarının uygulandığı bu dönemde ParamKart’ın işlem hacmi bir önceki yıla göre yüzde 84, ParamPOS’un ise yüzde 300 arttı. En yoğun harcama yapılan gün 27 Kasım olarak belirlenirken, ortalama sepet tutarı yüzde 116’lık artışla 796 TL oldu.
Param, sunduğu avantajlar ve kampanyalarla müşterilerine çeşitli kolaylıklar sağlarken, ParamPOS’un işlem hacmindeki bu büyük artış, finansal çözümlere olan talebin arttığını gösteriyor. Özellikle online ve fiziksel alışverişlerde tercih edilen ParamKart, kasım ayında gerçekleşen işlemlerle büyük bir başarı elde etti.
Param, müşteri sadakatini artırmak ve daha geniş kitlelere ulaşmak amacıyla düzenlediği kampanya ve indirimlerle dikkat çekerken, finansal ürün ve hizmetlerini kullanıcılarına avantajlı bir şekilde sunmayı sürdürüyor. Bu başarı trendi, Param’ın müşteri memnuniyetine odaklanan stratejisinin bir sonucu olarak öne çıkıyor.

Açıklanan verilere göre, kasım ayında ParamKart’ın işlem hacmi geçtiğimiz yıla göre yüzde 84 arttı. ParamKart ile en çok harcamanın yapıldığı sektörler “Akaryakıt İstasyonları”, “Bakkallar ve Süpermarketler”, “Çok Reyonlu Mağazalar”, Elektronik” ve “Beyaz Eşya Mağazaları” olurken; en çok alışveriş yapılan ilk beş şehir ise İstanbul, Ankara, Bursa, Kocaeli ve İzmir olarak sıralandı.
PARAMPOS’UN İŞLEM ADEDİ YÜZDE 77 ORANINDA ARTTI
İndirim kampanyalarının gerçekleştiği kasım ayında ParamPOS’un işlem hacmi yüzde 300 yükselirken, işlem adedi yüzde 77 oranında arttı. ParamPOS rakamlarına göre en çok harcama yapılan sektörler sırasıyla “Muhtelif ve Spesiyalite Perakende Satış Dükkanları”, “Sigorta Satışı, Sigortalama ve Primler”, “Bakkallar ve Süpermarketler”, “Diğer Ticari Faaliyetler” ve “Et Marketleri ve Perakendeciler, Soğuk Depolama” oldu.
Geçen yıl 368 TL olan ortalama sepet tutarı ise yüzde 116 artarak 796 TL olarak gerçekleşti. En çok harcama 27 Kasım’da saat 12.00-13.00 aralığında yapıldı. Harcamaların yüzde 72’si kredi kartı, yüzde 21’i debit kart, yüzde 7’si yabancı kartlarla yapılırken; yüzde 73’ü tek çekim, yüzde 27’si ise taksitli olarak gerçekleşti.
“YIL SONU HEDEFİMİZ 160 MİLYAR TL CİROYA ULAŞMAK”
ParamKart ve ParamPOS ile kasım ayı kampanyalarında elde edilen büyümeyi değerlendiren Param Kurucu ve CEO’su Emin Can Yılmaz, şunları söyledi:
“2023 yılı pek çok başarıya imza attığımız bir yıl oldu. Geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre ParamKart ve ParamPOS ile yapılan işlemlerde yaklaşık iki-üç kat artış yaşadık. Hatta ParamPOS’un aylık 1 milyar TL olan işlem hacmini bir günde yakaladık ve kendi rekorumuzu kırarak 24 saatte 1 milyar TL’lik işlem hacmine ulaştık. 2023’ün sonuna yaklaşırken yılın en avantajlı indirim kampanyalarının düzenlendiği dönemde de benzer başarılara imza attık ve ParamKart’ın işlem hacminde yüzde 84, ParamPOS’un işlem hacminde ise yüzde 300 artış elde ettik. 2023 yılı sonunda ise hedefimiz 160 milyar TL ciroya ulaşmak. Tüm bu başarılarla Türk ekonomisine katkı sağlamaya; önümüzdeki süreçte bütünleşik finans sağlayıcısı olarak finansal teknoloji alanındaki farklı çözümlerimizle ekosistemimizi büyütmeye ve sektördeki liderliğimizi sürdürmeye devam edeceğiz.”