Türkiye’nin önde gelen yapay zeka destekli iş akışı ve doküman yönetimi çözümleri sağlayıcısı PaperWork, deneyimli yönetici Mesut Çüre ile güç birliği yaparak yeni bir döneme girdi. Ocak 2024 tarihi itibariyle Mesut Çüre, PaperWork’ün Genel Müdürü olarak atanarak bu önemli göreve getirildi.
Mesut Çüre, 30 yılı aşkın profesyonel iş hayatı süresince çeşitli kurumsal firmalarda orta ve üst düzey yöneticilik görevlerinde bulunarak geniş bir deneyim yelpazesi elde etmiştir. Bu deneyimleri, müşteri hizmetleri, müşteri deneyimi, çağrı merkezi operasyonları, satış, stratejik planlama, proje yönetimi, süreç yönetimi, eğitim, bütçe yönetimi, kalite kontrol ve etkili insan ve ekip yönetimi konularında odaklanmıştır.
Yurt içinde ve yurt dışında birçok başarılı projeyi hayata geçirerek çalıştığı kurumsal firmalara değerli katkılarda bulunan Mesut Çüre, Türkiye’de Müşteri Deneyimi ve Çağrı Merkezi sektörünün gelişimine liderlik etmiş ve Çağrı Merkezleri Derneği’nin kurucu üyelerinden biri olarak yönetim kurulu üyeliği ve başkan yardımcılığı görevlerini üstlenmiştir.
2014 yılından itibaren kurucu ortağı olduğu Metrics Eğitim ve Danışmanlık A.Ş.’de danışman ve eğitmen olarak görev yapan Çüre, liderlik, etkili iletişim becerileri, müşteri deneyimi, proje yönetimi, süreç yönetimi ve kişisel gelişim eğitim programları gibi birçok alanda müşterileriyle deneyimlerini ve bilgi birikimlerini paylaşmıştır. Özellikle “Yelkenli Tekne ve Sanat Atölyesi Takım Çalışması ve Liderlik” eğitim programlarıyla sektörde fark yaratmıştır.
Kara Harp Okulu İşletme ve Sistem Mühendisliği bölümlerinden mezun olan Mesut Çüre, 1992-1995 yılları arasında Türk Silahlı Kuvvetlerinde subay olarak görev yapmıştır. Denizlere olan tutkusunu kurumsal yolculuğuna dahil eden Çüre, İstanbul Kalamış Marina’da, kurumsal şirketlerin üst-orta düzey yönetim ekiplerine ve çalışanlara yelkenli teknelerde Takım Çalışması ve Liderlik eğitim programları düzenlemektedir. Evli ve bir erkek çocuk babası olan Çüre, İngilizce konusunda da yeterlilik sahibidir.
PaperWork Nedir?
1998 yılında kurulan PaperWork, sadece iş akışı ve doküman yönetimine odaklanarak uzmanlaşmış bir ekip tarafından yönetilmektedir. Yapay zeka destekli PaperWork platformu, Low Code mimarisi ve sürükle bırak ile çalışan form ve iş akışı tasarım araçları sayesinde, firmalarda çok kısa sürede uyarlanabilen bir çözüm sunmaktadır.
Dijital dönüşümün temel taşlarından biri olan PaperWork, iş akışı ve doküman yönetim çözümü sunmaktadır. Kâğıt ve Excel formlarının verimsizliğini ortadan kaldırarak, webden, mobilden, evden ve ofisten görev yapmayı ve belgelere ulaşmayı sağlar. Görevler, çalışanların iş yüküne göre dağıtılır ve tamamlanma süreleri ölçülür. Anlık takip ve süreç yönetimi performanslarının ölçümü, firmaya çeviklik kazandırır. Süreç modelinin kolayca değiştirilebilmesi, değişimlere hızlı adaptasyon sağlar. Sorunlu noktalar tespit edilir ve iyileştirilir. Kaynak planlaması yapılır ve çalışanların zamanı en verimli şekilde kullanılır. İşlerin tanımlı kurallara bağlı olarak yapılması, süreç otomasyonunu sağlar. Sistem, doğru kişiye, doğru dokümanı zamanında ulaştırır, kurum içinde belgelerin güvenli olarak paylaşılmasını sağlar, belge versiyonlarını düzenler ve değişiklikleri takip eder.
PaperWork’ün yeni Genel Müdürü Mesut Çüre liderliğinde, şirketin inovasyon ve müşteri odaklı yaklaşımıyla iş akışı ve doküman yönetimi alanında daha da ileriye gitmesi bekleniyor. Çüre’nin geniş deneyimi ve liderlik vasıfları, PaperWork’ü sektördeki rekabet avantajını sürdürmede ve yeni başarı hikayeleri yazmada güçlü bir konuma taşıyabilir.