Papara Ticari, KOBİ’lerden kurumsal şirketlere kadar geniş bir yelpazede yer alan işletmelerin karşılaştığı çeşitli ödeme sorunlarına yenilikçi çözümler sunarak sektörde dikkat çekiyor. “Papara Ticari ile Bir Adım İleri” vizyonu altında yola çıkan Papara, sunduğu hizmetlerle kısa sürede 3 binin üzerinde üye iş yerine ulaşmanın gururunu yaşıyor. Şirket, işletmelerin Papara ile sadece birkaç adımda üye iş yeri hesabı açabilmeleri için gereken bilgi ve belgeleri dijital platformlar üzerinden kolayca paylaşabilmelerine olanak tanıyor. Üye olma süreci 24 saat içinde tamamlanarak, işletmeler Papara üye işyeri hizmetlerinden hemen yararlanmaya başlayabiliyor.
Bu yenilikçi hizmetin en dikkat çekici yanlarından biri de aylık kullanım ücreti olmaması ve “Yeni Nesil Yazar Kasa POS”, “Android POS” gibi ürünlerin hızlı bir şekilde teslim edilerek kullanıma hazır hale getirilmesidir. Ayrıca, NFC destekli Android telefonları POS cihazına dönüştürebilen “Cep POS” ürünüyle, ticari işletmelerin online ve yüz yüze ödeme ihtiyaçlarına uçtan uca çözüm sunulmaktadır. Papara Ticari üye işyerleri, Papara sanal POS ve fiziki POS ürünlerini kullanarak, bankalarla birebir anlaşma yapma zorunluluğu olmaksızın, tüm banka ve kredi kartlarından tek çekim veya taksitli ödemeleri kolay ve güvenli bir şekilde alabiliyorlar.
Papara, kullanıcıların kart bilgilerini girmeden ödeme yapabilmelerini sağlayan “Papara ile Öde” çözümünü ve uzaktan güvenli ödeme imkanı sunan “Link ile Öde” çözümünü de işletmelerin hizmetine sunuyor. Bu ödeme çözümleri için aylık sabit ücret ödenmezken, alınan ödemeler aynı gün işletmelerin Papara Ticari hesaplarına aktarılıyor. Papara Kullanıcı Destek Merkezi ise, üye iş yerlerine 7 gün 24 saat destek olanağı sunarak, her türlü sorun ve ihtiyaçlarında yanlarında yer alıyor.
İşletmeler, Papara Ticari Kart hizmetiyle, istedikleri kadar fiziksel ve sanal ticari kart oluşturabiliyor, bu kartlara bakiye ekleyebiliyor veya bakiyeyi düşürebiliyorlar. Harcama kategorisi veya harcama markası tanımlama gibi çeşitli seçenekler sunan Ticari Kart, müşterilere, çalışanlara ve iş ortaklarına yönelik kurumsal hediye veya özel kampanyalar için Hediye Kart oluşturarak, toplu bir şekilde gönderme imkanı tanıyor. Onlarca marka arasından seçim yapma olanağı sunan ve bakiyesi önceden belirlenen Hediye Kart, kurumsal hediye gönderiminin yenilikçi bir yöntemi olarak öne çıkıyor. Papara‘nın web ve mobil destek hizmetleri sayesinde, üye iş yerleri finansal süreçlerini diledikleri yerde, diledikleri zaman yönetebilme olanağına kavuşuyor.
Kısacası, Papara Ticari ile işletmeler, günümüzün değişen ve gelişen iş dünyasının taleplerine hızlı ve etkili çözümler sunarak, finansal işlemlerini çok daha verimli ve güvenli bir şekilde yönetebilir hale geliyor. Bu yenilikçi hizmetler, işletmelerin rekabet güçlerini artırırken, müşteri memnuniyetini de maksimum seviyeye çıkarmayı hedefliyor.