Türkiye’nin lider mobilite şirketi Otokoç Otomotiv’in öne çıkan platformu Aklım Yolda, YouTube kanalının abone sayısı 100 bin kişiyi aşarak prestijli Silver Play Button ödülüne layık görüldü. Otokoç Otomotiv, Türkiye otomotiv sektöründe bir ilk olarak kendi marka adından farklı bir kanal olan Aklım Yolda’yı geliştirerek, içeriği zenginleştirmeye devam ediyor. Aklım Yolda, YouTube’daki başarısının yanı sıra farklı sosyal medya platformlarında toplamda 430.000 aboneye ulaştı.
Aklım Yolda kanalı, Otokoç Otomotiv’in benzersiz içerikleriyle dikkat çekiyor ve geniş bir konu yelpazesine hitap ediyor. Kanal, otomotiv dünyasındaki gelişmelerden detaylı araç incelemelerine kadar çeşitli konularda ilgi çekici ve özgün içeriklere yer vererek, geniş bir takipçi kitlesi oluşturmayı başardı. Kanalın kuruluşundan bu yana büyüyen takipçi kitlesi, mobiliteye dair her kategoride referans noktası olma başarısını simgeliyor.
Otokoç Otomotiv Pazarlama ve Dijital Platformlar Lideri Esra Arslanbaş Kaynak, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Aklım Yolda’nın toplamda 37 milyondan fazla görüntülenme ve 1,7 milyon saatten fazla izlenme süresine ulaşması, kanalın izleyici kitlesinin taleplerine uygun içerikler ürettiğinin bir göstergesi. Kısa sürede yeni kitlelere ulaşarak, mobiliteye dokunan tüm kategorilerde referans noktalarından biri olmayı başaran Aklım Yolda, farklı mecralarda 430.000 abonesi ile dijital bir ekosistem yarattı. Kanalımızın gelişimini görmekten büyük bir heyecan duyuyoruz. Yenilenen içeriklerimizle otomobil severlere özgün içerikler sunarak bu başarımızı her zaman artırmaya devam edeceğiz” dedi.
Bugüne kadar Aklım Yolda YouTube kanalında yayınlanan 261 video, Yörünge ve Sıfır Noktası (araç incelemeleri), Danış Bana (tüm risklere yönelik önlemler ve sigorta içerikleri) ve Uzman Gözünden (tanınmış kişilerin araç deneyimleri) başlıkları altında dört ana kategoride ele alınarak izleyicilere sunuldu. Kanal, içeriğiyle otomobil tutkunlarına geniş bir perspektif sunmaya devam ediyor.