OYAK Enerji Sektörü şirketlerinden Otojet, mobil uygulamasını güncelleyerek elektrikli araç kullanıcılarına daha pratik ve avantajlı bir deneyim sunmaya başladı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yeni sürüm, şarj işlemlerini kolaylaştıran çeşitli özelliklerle birlikte, kullanıcı dostu bir arayüzle tasarlandı.
Uygulamayı indiren ve üye olan kullanıcılar için bir “Hoş geldin Kampanyası” başlatan Otojet, bu kapsamda yeni üyelere şarj puanı hediye ediyor. Ayrıca, 25 Şubat-1 Nisan tarihleri arasında geçerli olacak lansman kampanyasıyla, kullanıcılar her şarj işleminde harcadıkları tutarın yüzde 15’ini şarj puan olarak geri kazanabilecek.
Mobil uygulama, geliştirilmiş rota planlama özelliği ile kullanıcıların seyahatlerini daha verimli planlamalarına olanak tanıyor. Kullanıcılar ayrıca en sık ziyaret ettikleri Otojet şarj istasyonlarını favorilerine ekleyerek hızlı erişim sağlayabiliyor.
Şirketin sunduğu bir diğer yenilik ise RFID kart sistemi. Kullanıcılar, önceden yükledikleri bakiyeleri mobil uygulama üzerinden kullanarak şarj işlemlerini temassız şekilde gerçekleştirebiliyor. Bunun yanı sıra, Otojet, kurumsal müşterilere özel olarak bakiye yüklenebilen ve “Hediye Kart” olarak kullanılabilen bir RFID özelliğini de sunuyor.
Güncellenen uygulamanın sunduğu avantajların, elektrikli araç sahiplerine kullanım kolaylığı sağlaması hedeflenirken, Otojet kampanyalar aracılığıyla kullanıcılarına şarj puanı kazandırmaya devam edecek.