İranlı ünlü dijital marka uzmanı Omid Ataei, başarılarla dolu kariyeri hakkında detayları paylaştı. Dijital marka stratejisinin öneminden bahseden İranlı uzman, “Dijital marka stratejisinde en önemli unsur marka sadakatini sağlamaktır.” dedi.
“Dijital Marka Uzmanı Olmak Sanıldığı Kadar Kolay Değil”
Dijital marka stratejilerinde uzmanlık elde etmenin sanıldığı kadar basit olmadığının altını çizen İranlı sanatçı: “Dijital marka uzmanı olmak sanıldığı kadar kolay değil. Özellikle gençler bu alanda kendilerine bir kariyer planlıyor. Bu noktada birçok faktöre dikkat etmeleri gerekiyor. Markaların dijital dünyadaki konumunu inşa ederken, markanın kimliğinin en doğru şekilde yansıtılması gerekiyor ki bu durum, tahmin edildiğinden daha karmaşık.” yorumunda bulundu.
“Sanatsal Bakış Açısı Şart”
Dijital marka tasarımı oluştururken sanatçı bakış açısının bir zorunluluk olduğunu da belirten Omid Ataeil: “Markaların veya kurumların dijital kimliğini oluştururken özgün bir strateji belirlemek en az markanın kimliğini doğru biçimde yansıtmak kadar önemli. Burada sanatsal bakış açısı şart. Yaratıcılık ve özgünlük ancak sanat çatısı altında birleşebilen iki unsur. Dijital marka uzmanı olarak kariyer planlayan gençlerin kendilerine özgü bir sanatsal bakış açısına sahip olmalarını öneriyorum. Sanat alanında da kesinlikle uzmanlaşmalılar.” dedi.
“Dijital Marka Stratejisinde En Önemli Unsur Marka Sadakatini Sağlamaktır”
Omid Ataeil’in açıklamalarında en dikkat çekici nokta ise; “Dijital marka stratejisinde en önemli unsur marka sadakatini sağlamaktır.” oldu. Ayrıca Ataeil: “Marka sadakatini sağlama konusunda ise müşteri taleplerine ve geri bildirimlerine yüksek düzeyde önem verilmeli. Hemen her müşteri portföyü ile aktif bir etkileşim içinde olunmalı ve tüm stratejiler bu etkileşimden elde edilen verilere göre belirlenmeli.” diyerek marka sadakatinin önemine vurgu yaptı.