Türkiye’nin köklü kargo şirketlerinden MNG Kargo, ekim ayında küresel lojistik devi DHL Group’a katılmasıyla birlikte logosunu güncelledi. Yenilenen logoda MNG Kargo markasının yanı sıra “A Company of DHL” ifadesi de yer alacak.
MNG Kargo Ticari Faaliyetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Veysi Armağan Kesen, yeni logonun, MNG Kargo’nun karakteristik renkleriyle DHL’in ikonik sarı ve kırmızı renklerinin bir araya gelmesiyle güçlü bir geleceği simgelediğini belirtti. Kesen, şunları söyledi: “Yeni logomuz, DHL ile yaratacağımız güçlü bir geleceği temsil ediyor. MNG Kargo’nun köklü geçmişi ve DHL’in küresel uzmanlığı arasında kurduğumuz bu köprü, müşterilerimize daha rekabetçi ve yenilikçi lojistik çözümleri sunmamıza olanak tanıyor.”
DHL Group’un Türkiye pazarındaki büyüme potansiyelinden faydalanmayı hedefleyen MNG Kargo, DHL eCommerce’in global ağını ve dijital uzmanlığını yerel kimliğiyle birleştirerek güçlü bir işbirliği oluşturuyor. Kesen, yeni logonun bu güçlü birlikteliği temsil ettiğini belirterek, “Yeni logomuz ile küresel pazarda daha güçlü bir konumda yer almayı amaçlıyoruz” dedi.
Bu stratejik birleşme ve yenilenen logo, MNG Kargo’nun uluslararası alanda daha etkili ve rekabetçi bir konumda yer almasını sağlayacak gibi görünüyor.