Mirzaoğlu Grup bünyesinde 2000 yılında sektöre başlayan Milad Gold “Önümüzdeki 5 yıl içerisinde hedefimiz sektörün öncü markalarından olmak. Hedeflerimizi heyecan ve kararlıkla sürdürüyoruz. Dünya markası olma hedefiyle çıktığımız yolda, ilk konsept mağazamızı Dubai’de açtık. Hedefimiz şuan ihracat yaptığımız Asya, Avrupa ve Amerika’da mağazalar açmak.”
Milad Gold, İstanbul Nuruosmaniye’de, altın ve mücevherin kalbinin attığı noktada faaliyetlerini sürdürüyor. Nuruosmaniye; İstanbul’da mücevher markalarının merkezi olan bir bölge. Burada 5 katlı mağazası bulunan firmanın modern çizgilerle geleneksel değerleri buluşturan tasarımlarıyla ön plana çıkıyor. Milad Gold “20 yılı aşan deneyim ve bilgi birikimimizle, kaliteli işçilikle üremini yaptığımız altın ve mücevherlerin, üretim süreçlerinde kaliteli olması kadar, satış sonrası süreçlerinde de müşteri memnuniyetini ön planda tutuyoruz.”
“Altının esas değeri, onu maden olmaktan çıkaran usta dokunuşlarla hayat bulan yeni formunda saklıdır”
Milad Gold
Altın ve mücevher tasarımları Dubai’de açtıkları konsept mağazasında büyük ilgi görüyor. Almanya, Romanya ve birçok balkan ülkesine de ihracatını yaptıkları tasarımlarında “Altının esas değeri, onu maden olmaktan çıkaran usta dokunuşlarla hayat bulan yeni formunda saklıdır” sözleriyle, altın ve mücevher satışlarında tasarımın önemine dikkat çekiyor. Firma stratejilerini “Değişen piyasa koşulları ve müşteri taleplerine; kaliteli hizmet anlayışımızdan ödün vermeden, kendimizi yenileyerek uyum sağlıyoruz. Korona virüs nedeniyle alınan önlemlerin kontrollü azaltılması sonrasında mağazalarımızı gerekli önlemleri alarak yeniden açtık. Titizlikle ve hassasiyetle mağazalarımızda hizmet vermeye devam ediyoruz” açıklamalarında bulundu.
“Altının esas değeri, onu maden olmaktan çıkaran usta dokunuşlarla hayat bulan yeni formunda saklıdır” sözleriyle bu yolda emin adımlarla ilerleyen Milad Gold’un “ Önümüzdeki 5 yıl için hedefleri; Sektördeki 20 yıllık deneyim ve bilgi birikimi sayesinde kendilerini dünyaya tanıtmak ve dünyada bu alanda öncü firmalar arasında yerini almak. Yurtdışında ilk mağazasını Dubai’de açan firmanın, bir sonraki hedefleri Asya, Avrupa ve Amerika’da yeni mağazalar açmak. Altın ve mücevher tasarımında oldukça iddialı olan firma, tasarımlarını geleneksel değerlerden ödün vermeden modern çizgilerle tasarlıyor. Milad Gold hedeflerini “Altın ve mücevher tasarımlarımızda, kaliteli işçilikten ödün vermeden, estetik ve zarafeti buluşturuyoruz. En çok üzerinde durduğumuz prensiplerimiz; Tasarım ve üretim süreçlerinde marka güvenilirliğini sağlamanın yanında, satış sonrası süreçte, sunduğumuz desteklerle müşterilerimizi memnun etmek” olarak açıklıyor.
Sektörde bu güne kadar edindiği tecrübeler ışığında uluslararası bir marka olma yolundaki potansiyelini Dubai’deki konsept mağazasıyla kanıtlayan Milad Gold Türk mücevher tasarımının özgün örneklerini sunduğu mağazasında büyük ilgi görüyor. Ayrıca Almanya, Romanya ve birçok balkan ülkesine tasarımlarını ihraç ederek, sektörde öncü markalarından biri olma hedefiyle çalışmalarını heyecan ve kararlılıkla sürdürüyor.