Güzellik sektöründe öne çıkan Türk kadın girişimci Başak Özen Yağcı, Mia Klinika markası ile cilt bakım ürünlerinde yeni bir dönemi başlatıyor. Özen Yağcı, kaliteli ve doğal ürünleri uygun fiyatlarla sunarak herkes için “erişilebilir lüks” olanağını yaratmayı hedefliyor.
Pandemi dönemiyle birlikte artan bireysel sağlık ve güzellik farkındalığı, kişisel bakım ürünlerine olan talebi artırdı. Özellikle cilt bakım ürünleri, güzellik endüstrisinde önemli bir yer tutuyor ve bu alandaki pazarın 2024 sonuna kadar 115,6 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Bu büyüme trendi içinde Mia Klinika, cilt bakımını herkes için daha erişilebilir hale getirme misyonuyla dikkat çekiyor.
Başak Özen Yağcı şöyle konuşuyor: “3 yıl önceki kuruluşumuzdan bu yana, kendimizi hep tüketicilerin yerine koyduk. Müşteri memnuniyetini önceliklendirdik. Başarımızın temelinde de bu anlayış yer alıyor. Şu an doğal, zararlı kimyasallar içermeyen 19 farklı çeşit cilt bakım ürünümüzü her yaş grubundan tüketicilere sunuyoruz. Uygun fiyatlı ve kaliteli ürünleri herkes için erişilebilir kılıyoruz.”
Ürünlerinin yüksek standartlarda güvenilirlik testlerinden geçtiğini belirten Özen Yağcı, “Serum, krem, tonik, yıkama jelleri gibi geniş bir yelpazeye sahip ürünlerimizin her biri Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı. Ayrıca Polonya’daki özel laboratuvarlarda dermatolojik testlerden geçiriliyor. Böylece ürünlerimizle kullanıcılarımızın sağlığını da garanti altına aldığımızı kanıtlıyoruz” ifadelerini kullanıyor.

Özen Yağcı ve ekibi, 2024 yaz sezonuna yönelik planlarını da açıkladı. “Bir kadın girişimci olarak, işin ehli ve uluslararası tecrübelere sahip bir üretim ve iş geliştirme ekibi kurarak kısa sürede hızlı bir ivme yakaladım. Tüm ürünlerimizin ambalajından formülasyonuna ve müşterilerimize kargolanmasına kadar her aşamasıyla eşim Ali Yağcı ile birlikte ilgilendik. Bu özverimizin farkında olan tüketicilerin güvenini kazanarak ürünlerimize şans vermesini sağladık. Şu an kullanıcılarımız ürünlerimize hem kendi internet sitemizden hem de perakende tarafında Rossmann, Watsons ve Gratis mağazalarından ulaşabiliyor” diyerek gelecek planlarına işaret ediyor.
Özellikle yaz aylarında cilt bakımının öneminin arttığını vurgulayan Özen Yağcı, “Özellikle yaz sezonu yaklaşırken cildin güneş ışınlarından etkilenme olasılığı daha da yükseliyor. Biz de 2024 yaz sezonunda yeni, inovatif ürünlerimizi müşterilerimizle buluşturmaya hazırlanıyoruz. Temiz içerik ve güçlü formüllerle geliştirdiğimiz ürünlerimizle kaliteli cilt bakımını herkes için erişilebilir kılıyoruz. Koku, zararlı kimyasal ve paraben barındırmayan ürünlerimiz, tüm cilt tiplerine uygun olmasının yanı sıra üretim aşamasında da hayvanlar üzerinde deney yapılmıyor. Gelecek dönemde de müşterilerimizin güvenli malzemelerle güçlü sonuçlara ulaşmaları için çalışmalarımıza süratle devam edeceğiz” şeklinde konuştu.