Metro Türkiye, perakende sektöründe yepyeni bir konseptle BonVeno markası altında market ve yeme-içme alışverişini tek çatı altında sunmayı hedefliyor. Metro Türkiye CFO‘su Aslı Aracıoğlu tarafından yapılan açıklamada, “Hem tüketime hazır yeme içme çözümlerini hem de market ürünlerini tek bir çatı altında toplayan BonVeno mağazalarımız, işte bu anlayışla hayata geçirdiğimiz en yeni girişimimiz” ifadeleri kullanıldı.
BonVeno‘nun sloganı ‘Alışverişte Yeni Alışkanlık O’ şeklinde belirlenmiş. Bu yeni format, müşterilere her öğün için pişmiş ya da pişime hazır ürünler sunarken, mağaza içinde ve dışında yer alan oturma alanlarıyla da keyifli bir alışveriş deneyimi vadediyor. Ziyaretçiler, market alışverişlerini yapabilirken aynı zamanda kafe bölümünde oturup yemek de sipariş edebiliyorlar.
Metro Türkiye‘nin bu girişimi, şirketin toptancı market kimliğine yeni bir boyut kazandırıyor. Aracıoğlu konuya dair, “Bu alanda da öncü ve yenilikçi girişimlere imza atıyoruz. Gerçekleştirdiğimiz araştırmalarda gördük ki tüketicilerimizin hız ve pratiklik ihtiyacı gün geçtikçe artmakta. Evlerine yakın noktalarda gerçekleştirdikleri alışverişlerde hazır yemek, kahve gibi ihtiyaçlarını da giderebilmek onlar için önemli” değerlendirmesinde bulundu.
BonVeno Türkiye Genel Müdürü Eda Özkan ise, “Organizasyonumuzun hedefinde 5 yılda 1000’den fazla mağaza açmak yer alıyor” diyerek büyüme planlarını ortaya koydu. Özkan, mağazaların çoğunlukla günlük ve haftalık alışverişe uygun ürün çeşitleriyle mahalle içerisinde hizmet verdiğini belirtti. Ayrıca, “2024 itibarıyla toplam 350 milyon lira yatırım rakamına ulaşacak olan organizasyonumuzun hedefinde 5 yılda 1000’den fazla mağaza açmak yer alıyor” dedi.
BonVeno‘da sunulan ürünler arasında, börek çeşitlerinden pizzaya, lahmacundan meyve-sebzeye ve temizlenmiş paketli balık çeşitlerine kadar geniş bir yelpaze bulunuyor. Özkan, yüzde 100 izlenebilirlik imkanı sağladıklarını ve müşterilere hızlı bir alışveriş deneyimi sunmayı amaçladıklarını vurguladı. Ayrıca, “BonVeno’da tüm beslenme şekillerini oldukça geniş ürün çeşitliliğiyle karşılıyoruz. Organik, bitki bazlı ve glutensiz birçok ürünümüze de ulaşabiliyorsunuz. Taze et çeşitlerini raflarımızda sunuyoruz. Şarküteri, peynir reyonumuz da yine geniş ürün gamıyla yer alıyor” şeklinde konuştu.
Bu yenilikçi mağaza konseptiyle Metro Türkiye, tüketicilere pratik ve hızlı bir alışveriş alternatifi sunarken, geleneksel market alışverişini de yeni bir boyuta taşımayı hedefliyor.