Sözer Kuyumculuk‘un altın zincir markası Monaco Chain, A Milli Kadın Voleybol Takımı‘nın yıldız ismi Melissa Vargas ile önemli bir iş birliğine imza attı. Küba asıllı Türk sporcu Vargas, Monaco Chain‘in marka yüzü oldu. Bu iş birliği ile Monaco Chain, Latin Amerika‘dan tüm dünyaya yayılan altın zincir kültürünü temsil ediyor.
Kreatif süreçleri OTUZDÖRTBUÇUK ajansı tarafından yürütülen kampanya, televizyon, açıkhava, basılı mecralar ve dijital platformlarda yer alacak. Vargas‘ın yüzü olduğu kampanyanın reklam filminin yönetmenliğini ise Hakan Yonat üstleniyor.
OTUZDÖRTBUÇUK Ajans Başkanı Sibel Konukman, işbirliğini şu sözlerle değerlendirdi: “İlk çalışmalarımızla segmentindeki marka öncülüğünü globalde kanıtlayan Monaco Chain isminin arkasında, kendi geliştirdiği başarılı teknoloji ve Sözer adının yarım asırlık tecrübesinin bir araya gelmesi bulunuyor. Biz de Monaco Chain‘i, bu başarı ve tecrübeyi en güzel yansıtacak isimle, Melissa Vargas‘la buluşturarak, ürünün kullanım alanını genişletmeyi ve her kültürün kullanabileceği bir aksesuar olduğunu anlatmak istedik.”
Sözer Kuyumculuk Marka ve Kurumsal İletişim Direktörü Gözde Sözer, Vargas‘ın Küba kökenli bir Türk vatandaşı ve dünyaca tanınan başarılı bir sporcu olmasının, markanın kimliğiyle örtüşen gücü dolayısıyla meydana gelen mükemmel uyumdan ötürü çok mutlu olduklarını belirtti. Sözer ayrıca, “Monaco Chain by Sözer koleksiyonları, Melissa Vargas ismiyle uçuşa geçerek global pazarlarda çok daha fazla ses getirecek” dedi.
Melissa Vargas‘ın mücevher markasının yeni marka yüzü olduğu, 2024 Nisan ayında açıklanmıştı. Bu işbirliği ile Monaco Chain‘in, Latin Amerika‘dan tüm dünyaya yayılan altın zincir kültürünü Türkiye’de daha geniş kitlelere ulaştırma hedefi de vurgulandı. Sözer Kuyumculuk Yönetim Kurulu Başkanı Metin Sözer, “Latin Amerika ülkesi Küba‘dan tüm dünyaya yayılan ‘altın zincir’ kültürünün Türkiye’deki tek temsilcisiyiz. Vargas‘ın Küba kökenli bir Türk vatandaşı olması, dünyaca tanınan üstün başarılı bir sporcu olması ve markamız Monaco Chain‘in kimliği ile örtüşen ‘gücü’ dolayısıyla oluşan mükemmel uyumdan dolayı, çok mutluyuz. Koleksiyonlarımız Melissa Vargas ismi ile global pazarlarda uçuşa geçerek çok daha fazla ses getirecek” ifadelerini kullandı.
Metin Sözer, Ar-Ge‘ye önem verdiklerini ve dünya trendleri ile teknolojiyi yakından takip eden bir marka olduklarını belirtti. “1984 yılından bu yana yer aldığımız sektördeki global deneyimlerimiz, gözlemlerimiz ve trendleri yakından takip etmemiz sonucunda 2016 yılında, pazardaki potansiyeli gördük ve bu kategorinin bir markası olmadığının farkına vararak ‘altın zincir’i sahiplendik. Hem tasarım hem üretiminde getirdiğimiz ‘kilit, kilit arkası ve çıt çıt’ gibi yenilikçi ve öncü uygulamalar ile altın zinciri daha erişilebilir, yaş sınırı olmayan ve haftanın her günü, günün her saati kullanılabilecek bir ürün haline getirdik. O güne dek bu tür ürünlerde kilit arka tarafta tutulan ve görünmemesi istenen bir parça iken, kilidi önde tasarlayarak modaya yön verdik” dedi.
Ürünlerinin başta Amerika kıtası olmak üzere, Uzak Doğu, Orta Doğu ve Avrupa‘da 100’e yakın ülkede satıldığını belirten Metin Sözer, Melissa Vargas ile başlayan kampanyalarının marka bilinirliği ve tercih edilmelerini daha da artıracağına inandıklarını söyledi.
Melissa Vargas, spora başladığı Küba‘dan Türkiye’ye uzanan başarı öyküsünü anlatarak, “Küba‘da çok sevilen, oradan da tüm dünyaya yayılan ‘altın zincir’, benim için de çok özel bir aksesuar. Küba‘dan Türkiye’ye uzanan bu zincirin bir parçası olmak, heyecan verici. Monaco Chain de benim gibi kendi topraklarından dünyaya açılmış bir başarı öyküsü. Hikayelerimizin benzerliği benim için çok değerli. Bana bu fırsatı sunduğu için Monaco Chain‘e teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Kampanya çerçevesinde Monaco Chain by Sözer koleksiyonuna ait birçok ürünü deneme fırsatı bulan Vargas, koleksiyondaki her parçanın çok özel ve şık olduğunu belirtti. Özellikle “Melek Kanatlı Kolye”nin favorisi olduğunu söyledi. Vargas ve Monaco Chain by Sözer iş birliğinde usta isimlerin hazırladığı reklam filminin yönetmenliğini Hakan Yonat, kampanyanın fotoğraf çekimlerini ise Tamer Yılmaz üstlendi.
Kampanyanın Detayları
Bu kampanya ile Monaco Chain markası, Melissa Vargas‘ın gücü ve popülaritesiyle altın zincir kültürünü Türkiye’de daha geniş kitlelere ulaştırmayı hedefliyor. Ayrıca global pazarlarda marka bilinirliğini artırmayı amaçlıyor. Sözer Kuyumculuk Yönetim Kurulu Başkanı Metin Sözer, Latin Amerika‘dan tüm dünyaya yayılan altın zincir kültürünün Türkiye’deki tek temsilcileri olduklarını belirterek, “Vargas‘ın Küba kökenli bir Türk vatandaşı olması, dünyaca tanınan üstün başarılı bir sporcu olması ve markamız Monaco Chain‘in kimliği ile örtüşen ‘gücü’ dolayısıyla oluşan mükemmel uyumdan dolayı, çok mutluyuz. Koleksiyonlarımız Melissa Vargas ismi ile global pazarlarda uçuşa geçerek çok daha fazla ses getirecek” dedi.
Markanın Vizyonu
Sözer Kuyumculuk, Ar-Ge‘ye büyük önem veriyor ve dünya trendleri ile teknolojiyi yakından takip ediyor. Metin Sözer, “1984 yılından bu yana yer aldığımız sektördeki global deneyimlerimiz, gözlemlerimiz ve trendleri yakından takip etmemiz sonucunda 2016 yılında, pazardaki potansiyeli gördük ve bu kategorinin bir markası olmadığının farkına vararak ‘altın zincir’i sahiplendik. Hem tasarım hem üretiminde getirdiğimiz ‘kilit, kilit arkası ve çıt çıt’ gibi yenilikçi ve öncü uygulamalar ile altın zinciri daha erişilebilir, yaş sınırı olmayan ve haftanın her günü, günün her saati kullanılabilecek bir ürün haline getirdik. O güne dek bu tür ürünlerde kilit arka tarafta tutulan ve görünmemesi istenen bir parça iken, kilidi önde tasarlayarak modaya yön verdik” ifadelerini kullandı.
Melissa Vargas, mücevher markasının yeni marka yüzü olarak, bu iş birliğinden duyduğu mutluluğu dile getirdi. Vargas‘ın yıldızlaştığı “Melek Kanatlı Kolye” modeli, kampanya kapsamında büyük ilgi göreceğe benziyor. Sözer Kuyumculuk, Vargas ile başladığı bu yeni kampanya ile hem yerel hem de global pazarlarda önemli bir atılım yapmayı planlıyor.
İçindekiler
Toggle