Antalya, Türkiye‘nin turistik şehirlerinden biri olmasının yanı sıra artık New York‘un ünlü pastane zinciri Magnolia Bakery‘nin de ev sahipliği yapacağı bir yer haline geliyor. Magnolia Bakery, Türkiye‘deki varlığını genişletmeye devam ediyor. Vadi İstanbul ve Akasya AVM‘deki başarılı açılışların ardından, Magnolia Bakery Türkiye şimdi de Antalya‘da, Land of Legends içinde yer alacak üçüncü şubesini 10 Nisan’da açmaya hazırlanıyor. Bu yeni şubenin açılmasıyla birlikte, marka Türkiye‘deki lezzet haritasını genişletiyor.
Mehmet Dinçerler ve Gloria Jean’s Coffees ile birlikte Magnolia Bakery‘yi Türkiye‘de büyütme yolunda önemli adımlar atan iş insanı, şimdiye kadar İstanbul‘da açtıkları şubelerden oldukça memnun kaldıklarını ifade ediyor. Dinçerler, “İnşallah daha da büyüyeceğiz. Bu yıl Antalya ile birlikte üç yeni şube açmak üzere çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bunlardan bir tanesi Haliç Tersane projesinde olacak. Diğeri için birkaç aday lokasyonumuz var ama henüz netleşmedik” şeklinde konuştu.
1996 yılında kurulan ve kek, kurabiye, turta, ve özellikle muzlu pudingleri ile ün kazanan Magnolia Bakery, ABD‘de 10 farklı noktada hizmet veriyor. ABD dışında ilk defa 2010 yılında Dubai‘de şube açarak uluslararası alandaki varlığını gösteren marka, daha sonra Abu Dabi, Suudi Arabistan, Ürdün, Katar, Güney Kore, Hindistan ve Filipinler gibi ülkelerde de şubeler açtı. Magnolia Bakery‘yi Türkiye‘ye getiren ise Mehmet Dinçerler ve kardeşi Tuğba Dinçerler oldu.
Magnolia Bakery‘nin Türkiye‘deki ilk şubesi, aynı zamanda Avrupa‘daki ilk şube olma özelliğini taşıyor. 2019 yılında başlayan görüşmeler, pandemi nedeniyle bir süreliğine ertelenmiş olsa da, açılışın gerçekleşmesi için tüm hazırlıklar titizlikle sürdürüldü. Tuğba Dinçerler, açılış öncesinde New York‘un Columbus Avenue‘daki mağazada eğitim aldı. Markanın Eğitmen Şefi Chef Kiran ve New York‘tan gelen üç eğitmen, İstanbul‘daki üretim ve mağaza ekibine dört ay süren bir eğitim verdi.
Magnolia Bakery, Türkiye‘deki lezzet yolculuğunu Antalya‘daki yeni şubesiyle taçlandırıyor. Bu yeni adım, hem markanın Türkiye‘deki büyüme stratejisini hem de Türk lezzet severlerin dünya çapında tanınan tatları yerinde deneyimleme fırsatını vurguluyor.