L’Oreal Grup, Fransız moda markası Jacquemus ile güzellik sektöründe uzun vadeli bir ortaklık kurduğunu açıkladı. Yapılan bu ortaklık, L’Oreal Luxe çatısı altında yürütülecek ve Jacquemus’un yenilikçi yaklaşımını dünya çapında genişletmeyi hedefleyecek.
Ortaklık kapsamında, Jacquemus’un sosyal medya odaklı büyüme stratejilerine uyum sağlayacak dijital projeler ön planda olacak. Bu sayede, markanın estetik anlayışının global pazarda daha geniş bir alana yayılması amaçlanıyor. Jacquemus’un dinamik yapısı ve dijital stratejileri, L’Oreal’in mevcut lüks portföyüne yeni bir soluk getirecek.
L’Oreal Luxe Başkanı Cyril Chapuy, yapılan açıklamada Jacquemus’u bünyelerine katmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Chapuy, “Jacquemus’un sınırları zorlayan, yaratıcı ve oyuncu kimliğiyle oluşturduğu benzersiz marka konumlandırması, L’Oreal Luxe’un ikonik marka portföyünü mükemmel şekilde tamamlayacak ve dünya çapındaki liderliğimizi güçlendirecek.” ifadesini kullandı.
Ortaklık hakkında değerlendirmelerde bulunan Jacquemus’un Başkanı ve Kurucusu Simon Porte Jacquemus ise markanın vizyonunda her zaman parfüm ve güzellik sektörünün önemli bir yer tuttuğunu belirtti. 15 yıl önce Jacquemus markasını hayal ederek yola çıktığını ifade eden Simon Porte Jacquemus, L’Oreal ile bu hayali gerçeğe dönüştürmekten gurur duyduğunu söyledi. “Geleceğin bizim için neler getireceğini görmek, beni heyecanlandırıyor.” diyerek işbirliğine dair beklentisini dile getirdi.
Bu işbirliğiyle Jacquemus’un global çapta büyümesi hedeflenirken, moda ve güzellik sektörlerinin yenilikçi birleşimi L’Oreal’in lüks segmentteki gücünü pekiştirecek.