Dünya genelinde kozmetik sektöründe lider konumda bulunan L’Oréal Türkiye’de üst düzey bir atama gerçekleşti. 2021 yılından bu yana L’Oréal Türkiye Satış Direktörlüğü görevini üstlenen Murat Başar, yeni göreviyle L’Oréal Türkiye Kurumsal E-Ticaret Direktörü olarak atanmıştır.
L’Oréal Türkiye’ye 2011 yılında katılan Başar, Türkiye’nin önemli hızlı tüketim şirketlerinde edindiği tecrübesini L’Oréal bünyesinde başarıyla sürdürmüştür. Kariyerine L’Oréal Türkiye Tüketici Ürünleri Bölümü’nde Kıdemli Kilit Müşteri Yöneticisi olarak başlayan Başar, 2015 yılında Kanal Satış Müdürü ve Temmuz 2021’de Satış Direktörü olarak atanmıştır.
1 Ocak 2024 itibarıyla L’Oréal Türkiye Kurumsal E-Ticaret Direktörü olarak görev yapacak olan Murat Başar, L’Oréal Türkiye Tüketici Ürünleri Bölümü’nün olağanüstü dönüşüm sürecinde kritik bir rol üstlenmiştir. Başar’ın liderliğinde, bölüm O+O dönüşümü ve e-ticaretin hızlandırılması alanlarına odaklanarak geleceğe hazır bir organizasyon oluşturmak için eğitimler, yeniden yapılanma ve yakın koçluk uygulamalarıyla ekibin dönüşümünde önemli katkılar sağlamıştır.
Başar’ın liderliğindeki bölüm, müşteri memnuniyet anketi Advantage’da genel pazar anketinde üçüncülüğü elde ederek başarı grafiğini yükseltmiş ve genel e-ticaret raporunda birinciliği kazanmıştır. Başar’ın insan odaklı liderlik tarzı, stratejik bakış açısı, güçlü ilişkileri ve ekip geliştirme konusundaki uzmanlığı, L’Oréal Türkiye’nin e-ticaret alanında öncü konumunu sürdürme hedefine önemli katkı sağlayacak.
L’Oréal Türkiye, Murat Başar liderliğinde e-ticarette ülkenin ve grubun en iyilerinden biri olmayı sürdürmeyi ve L’Oréal Türkiye’nin e-ticaret alanındaki etkisini daha da güçlendirmeyi amaçlamaktadır.