LG Electronics yeni kampanyası Optimism Your Feed (Akışınızı İyimserleştirin) ile sosyal medyada olumlu içeriklerin artırılmasını hedefliyor. LG Başkan Yardımcısı ve Marka Yönetimi Bölümü Başkanı Kim Hyo-eun, “Hem çevrim içi hem de gerçek dünyadaki olumlu faaliyetlerimizle bilinçli olarak insanların hayatlarında olumlu değişiklikler yaratmayı hedefliyoruz” dedi.
LG Electronics‘in yaptığı açıklamaya göre, bu kampanya kullanıcıları sosyal medya akışlarındaki olumlu ve ilham verici içeriklerle etkileşime geçmeye teşvik ediyor. Kampanyanın amacı, sosyal medya deneyimlerine daha fazla iyimserlik katmak.
Dynata tarafından 2024 yılında LG adına gerçekleştirilen küresel araştırmada, sosyal medyanın hem bir endişe kaynağı hem de insanların eğlenmek, arkadaşları ve aileleriyle iletişim kurmak, haberler ve güncel olaylardan haberdar olmak için başvurduğu bir yer olduğu ifade edildi. Araştırmaya göre, katılımcıların neredeyse yarısı, sosyal medya akışlarının olumlu içeriklere eşit veya daha fazla miktarda olumsuz içerikten oluştuğunu belirtiyor. Katılımcıların dörtte biri sosyal medya akışlarındaki olumsuz içeriğin kaygılarını artırdığını, beşte biri ise bu içeriğin kendilerini mutsuz ettiğini söylüyor.
Anket, algoritmaların çalışma şeklini etkileyen tetikleyicileri ve akışların olumlu içeriğinin nasıl artırılacağını anlamaya çalıştı. Etkileşime girdiğinde akışa daha iyimser içerik çekecek orijinal içerikten oluşan ‘Akışınızı optimize edin’ oynatma listesinin olumlu içeriği artırmada etkili olacağı ortaya çıktı. “Akışınızı İyimserleştirin” kampanyası, LG‘nin geçen yıl tanıttığı küresel Life’s Good kampanyasının bir parçası olarak ortaya çıktı.
LG Başkan Yardımcısı ve Marka Yönetimi Bölümü Başkanı Kim Hyo-eun, “Müşteri odaklı bir marka olan LG, iyimserliğin tutkulu bir savunucusu. Hem çevrim içi hem de gerçek dünyadaki olumlu faaliyetlerimizle bilinçli olarak insanların hayatlarında olumlu değişiklikler yaratmayı hedefliyoruz. Yapay zeka çağında, sarsılmaz ‘Hayat Güzeldir’ vaadimize bağlı kalmaya devam ediyoruz. İnsan odaklı bir yaklaşımla müşterilerimizin hayatlarını iyileştirmeye ve daha iyi bir gelecek için umut beslemeyi sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.
Global etki lideri ve TEDxTalk konuşmacısı Victoria Browne, sosyal kanallardaki algoritmaların çevrim içi olarak görülen içerik üzerinde büyük bir etkiye sahip olduğunu ve bunun kişinin zihinsel sağlığını etkileyebileceğine dikkat çekti. Browne, “Bu yüzden ‘Akışınızı İyimserleştirin’ konusunda tutkuluyum ve umarım insanlar bu oynatma listesini algoritmalarını yeniden eğitmek ve hayatlarının her alanında pozitifliği teşvik etmek için bir temel olarak kullanırlar. Ruh sağlığı için mücadele etmenin ne kadar zor olduğu genelde görülmüyor. Bu kampanyayla arkadaşlarımıza ulaşmamız gerektiğini, birbirimize yardımcı olabileceğimizi söylüyoruz. Algoritmamız, insanlara daha az değil, daha fazla bağlı hissetmemizi sağlayacak içerik önermek üzerine” dedi.
LG‘nin yeni kampanyası “Akışınızı İyimserleştirin”, sosyal medyada olumlu ve ilham verici içeriklerin artırılmasını amaçlayarak kullanıcıların daha iyimser bir sosyal medya deneyimi yaşamalarını sağlamayı hedefliyor. Bu kampanya ile LG, hem çevrim içi hem de gerçek dünyadaki olumlu faaliyetleriyle insan hayatında olumlu değişiklikler yaratma yolunda adımlar atmaya devam ediyor.