LC Waikiki, moda dünyasında büyük bir değişim yaparak dijital pazaryeri LCW.COM’u hizmete açtı. Trendyol ve Hepsiburada gibi büyük rakiplerine karşı güçlü bir alternatif sunmayı amaçlayan LCW.COM, kullanıcı dostu tasarımı ve geniş ürün yelpazesi ile dikkat çekiyor. Şu anda 380 markaya ve 210 satıcıya ev sahipliği yapan platform, kısa sürede büyük bir dijital alışveriş merkezi haline geldi.
Yaklaşık üç yıl önce diğer pazaryerlerinden ayrılma kararı alan LC Waikiki, bu süreçte sadece kendi e-ticaret sitesi lcwaikiki.com üzerinden satış yapıyordu. Bu dönemde ürün satış rakamlarını ve ciro içindeki payını artırarak e-ticaret sektöründe kendini kanıtlayan lcwaikiki.com, 2023 yılı itibarıyla farklı markaları da bünyesine katarak pazaryerine dönüşüm sürecini başlattı. LCW.COM, önümüzdeki dönemde yeni marka ve satıcıları da bünyesine katarak ürün çeşitliliğini daha da artırmayı hedefliyor.
LCW.COM, moda, ev yaşam, anne bebek çocuk, kozmetik, outdoor, çanta, ayakkabı ve aksesuar grupları başta olmak üzere birçok kategoride sadece orijinal ürünler sunacak. “Daha Neler Neler” söylemiyle markalar ve satıcılar için yeni bir dijital vitrin haline gelmeyi amaçlayan LCW.COM, çeşitli kampanyalar ve ödeme kolaylıkları ile müşterilerin vazgeçilmezi olmayı planlıyor.
LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş, platformun açılışında yaptığı konuşmada, LCW.COM’un sektöre yeni bir soluk getirdiğini belirtti. Yiş, “Platform üzerinde müşteri deneyim alanlarını yeniledik, ara yüzleri kullanıcı deneyimine daha uygun hale getirdik. Site hızını artırırken gezinme kolaylığı, filtrelerde ve doğru ürün bulma algoritmalarında iyileştirmeler sağladık.” dedi. Ayrıca, LCW.COM’un dönüşüm sürecinde pazaryerinde bulunan markalarla güvene dayalı bir ilişki kurduklarını ve tüm paydaşlarına kazandıran bir yapıya büründüklerini ifade etti. Yiş, satıcılar için satış işlemini kolaylaştıran uygulamaları hayata geçirdiklerini de sözlerine ekledi.
LCW.COM, yapay zeka odaklı teknoloji entegrasyonlarıyla kullanıcı deneyimini artırmayı hedefliyor. Yiş, yapay zeka ve insan gücünün el ele çalışmasına olanak tanıdıklarını ifade ederek, “Örneğin, pazaryerine getirdiğimiz yeniliklerden biri müşterilerimizin tek tek yorum okumasının önüne geçen, sadece ürün yorumları üzerinden bedenlerine uygun öneriler getiren sistem oldu. Ayrıca, yapay zeka kullanarak yorumları kategorize edebiliyor ve yazılan yorumlardaki duygu durumunu tespit edebiliyoruz.” dedi. Bu yenilikler sayesinde operasyonel olarak insan gücüyle yapılan iş kalemlerinden zaman tasarrufu sağladıklarını belirtti.
LCW.COM’da Avon, e-bebek, Daniel Klein, FLO, L’oreal, Nivea, Note Cosmetique, Schafer, Slazenger, Civil, Sporthink, Sinoz, Bella Maison, Lava, Keramika, Ahengim ve Happy gibi toplam 380 marka bulunuyor.
LC Waikiki, yeni pazaryeri ile e-ticaret sektöründe önemli bir adım atarken, müşteri ve satıcı deneyimini en üst düzeye çıkarmayı hedefliyor. LCW.COM‘un, sunduğu geniş ürün yelpazesi ve yenilikçi teknolojik entegrasyonları ile sektörde önemli bir oyuncu haline gelmesi bekleniyor.