Amazon.com.tr, kadın girişimci ruhunu ve yenilikçi bakış açısını bir araya getiren Dodobees ve iDock markalarını kullanıcılarla buluşturuyor.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, kurumsal kariyerini sonlandırarak e-ticarete adım atan Necla Özge Mertkan, Dodobees ve iDock markalarını kurarak başarılı bir girişim örneği sergiliyor. Mertkan, kurumsal kariyerine ara verip bebeğini büyütmek amacıyla işinden ayrıldıktan sonra e-ticarette önemli bir başarıya imza attı.
Dodobees markası, iPad ve tablet kullanıcıları için özel olarak tasarlanmış stylus kalemleri ve monitör tutucuları ile dikkat çekiyor. Farklı renk ve model seçenekleri sunan Dodobees ürünleri, hassas dokunuş ve ergonomik tasarımıyla kullanıcılarına konforlu bir deneyim sunuyor.
iDock markası ise notebook, tablet ve telefon kullanıcıları için farklı boyutlarda ve ergonomik tasarımlarda stantlar üretiyor. Bu stantlar, kullanıcıların cihazlarını güvenli ve rahat bir şekilde kullanmalarını sağlıyor.
Açıklamada, Necla Özge Mertkan, Amazon Türkiye‘deki satış süreçlerine değinerek, Amazon‘un Türkiye’de faaliyete geçtiği ilk günden itibaren ürünlerini kullanıcılarla buluşturduklarını belirtti. Mertkan, “Amazon’un, Türkiye’de satışa başladıkları ilk günden itibaren ürünlerini müşterilerle buluşturdukları bir mağaza olduğunu, Amazon‘un Türkiye’de kurulduğu ilk gün, kendilerinin de Amazon‘da ilk satışlarını gerçekleştirdiklerini” ifade etti. Amazon Türkiye‘nin doğuşuna şahitlik ettiklerini ve bu sürece katkıda bulunduklarını da sözlerine ekledi.
Mertkan, satışların yönetiminde Amazon Lojistik programının çok etkili olduğunu belirterek, “Diğer satış ortaklarının da bu yönde çalışmalar başlatmalarını öneriyoruz. Amazon Lojistik programı operasyonel süreçlerimizi kolaylaştıran, ürün üzerinde yoğunlaşmaya ve ithalat süreçlerine daha fazla zaman ayırmamıza katkıda bulunan, adeta gizli bir yardımcı güç.” dedi.
Mertkan, Amazon Lojistik programının avantajlarından da bahsederek, “Önce çok satan ürünlerimizin operasyonel iş yükünü hafifletmek için deneyimlediğimiz, daha sonrasında ise işe katkılarını anlayarak tüm stoklarımızı yoğunlaştırdığımız bir depolama, stok yönetim ve kargolama yöntemi oldu. Ayrıca, fırsatlar ve kuponlar planlamanın, satışları hızlandırmak için önemli bir strateji olduğunu belirtmek isterim. Stoklarımızı anında nakde dönüştürmek için yardım aldığımız, yavaş satan ürünlere ivme kazandırdığımız bir diğer yardımcı diyebilirim.” şeklinde konuştu. Amazon Türkiye, çevrim içi satış planlayan tüm marka sahiplerine bu platformda satış yapmalarını ve büyüme planlarını Amazon‘un gücü ile gerçekleştirmelerini önerdi.
Necla Özge Mertkan‘ın Dodobees ve iDock markaları, Amazon Türkiye‘deki varlıklarını güçlendirerek, kullanıcılarına kaliteli ve uygun fiyatlı ürünler sunmaya devam ediyor.