İskandinavya tarzını ev ve yaşam ürünleriyle buluşturan JYSK, Türkiye‘deki yatırım planlarına hız kesmeden devam ediyor. 2023 yılının Mayıs ayında Türkiye pazarına giren marka, dördüncü mağazasını Beykent‘te bulunan First Avenue AVM‘de 1160 metrekarelik alanda açtı. JYSK Türkiye Ülke Müdürü Alexandru Bratu, “2025 yılında da 5 adet yeni mağaza açacağız” diyerek geleceğe dair planlarını paylaştı.
Danimarka merkezli ev eşyası perakendecisi JYSK, kuruluşundan bu yana uyku ve yaşam alanlarında herkese kaliteli ve uygun fiyatlı İskandinav çözümleri sunma misyonunu sürdürüyor. Torium AVM ve Oasis Cadde mağazaları ile Türkiye’ye adım atan marka, üçüncü mağazasını Nautilus AVM‘de açtıktan sonra şimdi de dördüncü mağazasını First Avenue AVM‘de hizmete soktu.
Yeni mağaza, uygun fiyatlı ve kaliteli ürünleri müşterilere sunmaya devam ediyor. 1160 metrekarelik alanı ve 4.15 metre tavan yüksekliği ile dikkat çeken mağaza, 2000’in üzerinde ürün çeşidi ile hizmet veriyor. JYSK Türkiye Ülke Müdürü Alexandru Bratu, Türkiye’deki müşteri ilgisinden memnun olduklarını ifade ederek, “Beklentilerimizin ötesinde bir başarı yakaladık” dedi.
Bratu, müşterilerin yoğun ilgisi ve İskandinav tarzına olan beğeninin markalarını kısa sürede büyük bir başarıya taşıdığını belirterek, “Bu durumdan çok mutluyuz. Türkiye’deki yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Beykent’te açtığımız bu yeni mağazamızla birlikte İstanbul’daki mağaza sayımızı dörde çıkardık. Bu sayede daha fazla müşteriye ulaşmayı ve JYSK‘nın kaliteli ve uygun fiyatlı ürünlerini sunmayı hedefliyoruz” şeklinde konuştu. Ayrıca, Anadolu ve Avrupa yakasında birçok kilit noktada sıcak görüşmeler ve imza aşamasında projeler bulunduğunu da ekledi. Bratu, 2025 yılına kadar 5 adet yeni mağaza açmayı planladıklarını söyledi.
JYSK Türkiye, Türkiye pazarında kısa sürede müşterilerin beğenisini kazandığını ve bu ilginin satışlara da yansıdığını belirtti. İlk operasyon yılında elde edilen başarının beklentilerin üzerinde olduğunu ifade eden Bratu, “Yakın gelecekte birçok farklı semtte de müşterilerimizi ağırlıyor olacağız. Farklı illerden gelen talepleri de değerlendireceğiz ve yatırımlarımız İstanbul dışında da başta çevre iller olmak üzere devam edecek” dedi.
JYSK Türkiye, mağazalarını en güncel konsept ile müşterilere sunmaya devam edeceğini belirtti. Mağaza konsepti, ürünlere kolay erişim sağlayan bir yapıya sahip olup, enerji tasarruflu aydınlatma ile ürünlerin daha dikkat çekici görünmesini sağlıyor. Açık kahverengi, ahşap görünümlü zemin ve nötr renklerle sade bir atmosfer oluşturuluyor. Ayrıca, mağazada örnek odalar ve ilham veren köşelerle dekorasyon fikirleri sunuluyor.
JYSK‘nın toplamda 48 ülkede 3.400’den fazla mağazası bulunuyor. Türkiye pazarındaki bu hızlı büyüme, markanın globaldeki güçlü duruşunu pekiştiriyor ve yerel pazarda kalıcı olma hedefini destekliyor.