İlaç firması Humanis, uyuz hastalığının tedavisinde kullanılan oral tablet ürünü adına düzenledikleri ‘Uyuz Tedavisinde İşin Rengi Değişti’ lansman programı ile prestijli Golden Pulse Ödülleri’nde ‘Yılın En Başarılı Lansmanı’ ödülüne değer görüldü.
Sağlık ve iyi yaşam alanında faaliyet gösteren Humanis, “İnsan odaklı sağlık” felsefesiyle sağlık çözümleri üretiyor. Uyuz hastalığının tedavisinde sunduğu özel ürünle dikkat çeken şirket, ‘Uyuz Tedavisinde İşin Rengi Değişti’ başlıklı lansman programı ile bu özverili çalışmasını taçlandırdı. MD Magazin tarafından düzenlenen Golden Pulse Ödülleri’nde ‘Yılın En Başarılı Lansmanı’ kategorisinde birincilik ödülünü kazanarak sektördeki etkileyici yerini bir kez daha perçinledi.
Humanis CEO’su Yunus Sancak, ödülü almaktan duyduğu mutluluğu dile getirerek, “Etkin ve güvenilir çözümler üretme misyonumuz doğrultusunda, Ar-Ge çalışmalarımızı genişleterek insan odaklı sağlık anlayışımızla yatırımlarımıza devam edeceğiz. Uyuz hastalığı, yüksek bulaşıcılığı nedeniyle önemli bir halk sağlığı sorunu ve bu alandaki çalışmalarımızla öne çıkıyoruz. Golden Pulse Ödülleri’nde ‘Yılın En Başarılı Lansmanı’ ödülünü almak, faaliyetlerimizin ve hedeflerimizin doğru bir şekilde anlaşıldığını gösteren önemli bir başarıdır. 2023 yılında aldığımız ödüllerle gururluyuz ve 2024’te sektörümüze, ülkemize ve insanlığa fayda sağlamak adına çalışmalarımıza hız kesmeden devam edeceğiz” dedi.
Humanis, uyuz hastalığının tedavisi konusundaki öncü rolü ve başarılı lansmanıyla sektörde adından sıkça söz ettirmeye devam ediyor.