Küresel moda markası H&M, Asya’daki içerik üreticisi stratejisini ve iş birliklerini yürütmek üzere sosyal medya odaklı kreatif ajans We Are Social ile anlaştı. Bu iş birliği, markanın bölgede daha güçlü bir varlık oluşturma hedefini desteklerken, etkili bir influencer pazarlama stratejisi geliştirilmesini amaçlıyor.
Singapur merkezli We Are Social bölgesel ofisi, markanın Asya’daki içerik üreticisi stratejisinin yönetiminden sorumlu olacak. Ajans, bölgeye özgü içerik üreticisi stratejileri geliştirirken, yerel pazar araştırmaları ve influencer iş birliklerinin uçtan uca yönetimini üstlenecek. Yapılan açıklamaya göre, ajansın bölgedeki ekipleriyle koordineli bir çalışma yürütülecek ve her pazar için özelleştirilmiş kampanyalar hazırlanacak.
H&M‘in Doğu Asya pazarlama direktörü Elin Sandberg, içerik üreticilerinin markanın hedef kitlesi için önemli bir ilham kaynağı olduğunu vurgulayarak, “H&M olarak Doğu Asya’daki marka deneyimimizi daha ileriye taşırken, içerik üreticileriyle güçlü bir bağ kurmak bizim için büyük önem taşıyor. Müşterilerimizin takip ettiği içerik üreticileriyle daha etkili bir iletişim sağlamak adına We Are Social ile iş birliği yapmaktan mutluluk duyuyoruz.” ifadelerini kullandı.
We Are Social Singapur yönetici direktörü Nai Yen Wang, H&M ile gerçekleştirilen bu iş birliğinin markanın Asya’daki varlığını güçlendireceğini belirterek, “Asya, sosyal medya içeriğini en yoğun tüketen bölgelerden biri. Bu nedenle markaların pazarlama stratejileri içinde sağlam bir influencer ağına sahip olması büyük önem taşıyor. H&M için özel olarak seçilmiş içerik üreticileriyle çalışarak markanın hedef kitlesiyle olan etkileşimini artırmayı hedefliyoruz.” dedi.
Bu anlaşma, We Are Social’ın bölgede giderek güçlenen konumunu pekiştiriyor. Ajans, daha önce Samsung Mobile, HBO, UOB ve Ferrari gibi önemli markalarla çalışarak sosyal medya ve influencer pazarlaması alanındaki uzmanlığını kanıtladı.
Dünyanın dört kıtasında 1.200’den fazla çalışanı bulunan We Are Social, 2021 yılında kurulan yaratıcı ajans ağı Plus Company bünyesinde faaliyet gösteriyor. Ajans, bu yılın başlarında global grup CEO’su olarak Toby Southgate’i atadı. Southgate, yeni görevi hakkında yaptığı açıklamada, “Dünyanın en yaratıcı sosyal medya ajansı olma vizyonumuzu genişletmeye devam edeceğiz. Mevcut müşteri portföyümüzle birlikte büyüme ve dönüşüm süreci heyecan verici. Bu pozisyonu kabul etmek benim için oldukça kolay oldu.” dedi.
Bu yeni iş birliği ile H&M, Asya pazarında içerik üreticileriyle daha etkili bir bağ kurarak marka algısını güçlendirmeyi amaçlıyor. We Are Social ise sosyal medya odaklı pazarlama stratejileriyle markanın bölgedeki dijital varlığını ileriye taşımayı hedefliyor.