Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformlarından biri olan Hepsiburada, üyelerine sunduğu avantajlarla dikkat çeken sadakat programı Hepsiburada Premium’un 2 milyon üye sayısına ulaştığını duyurdu. Programın başlangıcından bu yana üyelerin toplamda 3 milyar TL’lik fayda elde ettiği belirtildi.
Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Görkem Dereli, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Türkiye’de geliştirilen ve hayata geçirilen ilk üyelik bazlı sadakat programı olma özelliği taşıyan Hepsiburada Premium’un 2 yıldan kısa bir sürede 2 milyon üyeye ulaşması mutluluk verici. Müşterilerimizin Premium’a olan ilgisini, Hepsiburada’ya olan sadakat ve güvenlerinin bir göstergesi olarak görüyoruz. Önümüzdeki dönemde de Hepsiburada Premium’lu müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştıracak, alışveriş deneyimlerini daha da mükemmelleştirecek servisler ve kampanyalar sunmaya devam edeceğiz” dedi.
Premium üyelerinin 41 milyon siparişinde ücretsiz kargo avantajından yararlandığı ve özel sunulan kampanyalardan da faydalandığı açıklandı. Süpermarket, Dijital Ürünler, Giyim ve Sağlık/Güzellik kategorilerinden en çok alışveriş yapılan kategoriler arasında yer aldı.
Kullanıcı istatistiklerine göre, Premium üyeleri 2 yılda toplamda 640 ton çay, 400 ton çikolatalı fındık kreması, 1,17 milyon litre ayçiçek yağı, 49,69 metre tuvalet kağıdı gibi ürünleri sipariş etti.
Hepsiburada’nın verilerine göre, Premium’a geçen kullanıcılar ayda ortalama 4 siparişle 119,60 TL kargodan tasarruf ederken, ortalama 79,08 TL Hepsipara kazancı elde ediyor. Aynı zamanda, en az 4 Premium kampanyasından yararlanan Premium üyeleri ortalama 105 TL tasarruf ederek, 139,90 TL değerindeki BluTV hediyesini de kazanıyor, böylece toplamda ortalama 443,58 TL tasarruf sağlıyor.