HDI Sigorta, sigorta sektöründe hizmet kalitesini artırmaya yönelik önemli bir adım daha attı. Güney Anadolu ve Doğu Bölge Müdürlüğü‘ne bağlı olarak hizmet vermeye başlayan yedinci Hızlı Destek İstasyonu‘nun açılışı, Adana‘daki Güney Anadolu ve Doğu Bölge Müdürlüğü binasında, sektör temsilcileri ve 300’ü aşkın acentenin katılımıyla gerçekleştirildi. Bu yeni istasyon, HDI Sigorta‘nın müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışının bir yansıması olarak ön plana çıkıyor.
HDI Sigorta Genel Müdürü Firuzan İşcan, açılışa özel yaptığı açıklamada, Hızlı Destek İstasyonları‘nın sigortalılarına kaza anında ve sonrasında kesintisiz bir destek sağladığını vurguladı. İşcan, “Hızlı Destek İstasyonları ile müşterilerine kaza anında ve sonrasında yürütülen tüm süreçlerde onarım garantisi vererek kusursuz bir hizmet sunuyoruz” dedi ve ekledi: “Hasar sonrası gerekli ihbarın yapılması ve hasar tespiti, hasar sonucu oluşan maddi yükün karşılanması ve araçlar üzerinde oluşan hasarların onarılması gibi birçok aşama, sürücüler için oldukça sıkıntılı ve hasar anında eksiksiz yapılması gereken durumlar. Bu nedenle sigortacılıkta bu süreci kusursuz yönetmek ve müşterileri memnun etmek önem taşıyor. HDI Sigorta olarak istasyonlarımız sayesinde bu süreçlerde müşterilerimize kolaylıklar sunuyoruz.”
HDI Sigorta‘nın, İstanbul‘un Anadolu ve Avrupa yakaları başta olmak üzere, Antalya, Bursa, İzmir ve Ankara‘da faaliyete geçirdiği istasyonlara ek olarak yeni açılışıyla birlikte istasyon sayısını yediye yükselttiği belirtildi. Bu stratejik genişleme, şirketin Türkiye genelindeki sigorta hizmetlerini daha geniş bir kitleye ulaştırma hedefiyle paralel bir şekilde ilerliyor.
HDI Sigorta Hasar ve Müşteri İlişkilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Necmettin Gündoğdu, yapılan açıklamada istasyonların önemine dikkat çekerek, bu 7 istasyonla birlikte 57 şehirde, 181 Hızlı Destek Servisi‘nin eş zamanlı olarak müşterilere kesintisiz hizmet sunacağını ifade etti. Gündoğdu, “Güney Anadolu ve Doğu Bölge Müdürlüğü’ne bağlı olarak hizmet verecek istasyonumuzda, HDI Sigorta olarak uzun yıllardır istasyon ve servislere özel olarak sunduğumuz ürünümüz HDS Kasko‘yu da müşterilerimize sunacağız.” şeklinde konuştu.
HDS Kasko kapsamında, HDI Sigorta müşterileri, araçlarının onarımını Hızlı Destek Servisleri‘nde yaptırmak koşuluyla, vale hizmeti, orijinal yedek parça, 2 yıl garanti, hasar süresince sınırsız ikame araç, ücretsiz check-up ve ilk hasarda hasarsızlık indiriminin korunması gibi pek çok avantaja sahip olabiliyor. Bu hizmetler, HDI Sigorta‘nın müşteri odaklı yaklaşımını ve sektördeki yenilikçi pozisyonunu pekiştiriyor.
HDI Sigorta, “Dün, bugün, yarın birlikte varız.” mottosu ile hareket ederek, sigorta sektöründe fark yaratmaya ve müşterilerine en iyi hizmeti sunmaya devam ediyor. Bu yeni Hızlı Destek İstasyonu ile birlikte, şirketin müşterilerine sunduğu kaliteli ve kesintisiz hizmet ağı daha da güçlenmiş oluyor.