Kuruyemiş ve atıştırmalık sektöründe faaliyet gösteren Gold Harvest, ‘Keşke Dedirtmeyen Cips’ söylemiyle tanıttığı Master Nut ‘Sağlıklı Cips’ ürün serisiyle Business Honors Awards‘ta ‘En İyi Marka İmajı Yönetimi’ ve ‘Pazar Genişletme ve Yeni Pazar Stratejileri’ kategorilerinde iki ödül kazandı.
Gold Harvest tarafından yapılan açıklamaya göre, Gold Harvest, gençler ve Z kuşağı odaklı dijital ve geleneksel medya araçlarını bir araya getirerek 360 derece pazarlama kampanyası yürüttü. Kampanya kapsamında CGI projeleri, interaktif içerikler ve yenilikçi iletişim stratejileri kullanılarak tüketicilere sağlıklı ve lezzetli atıştırmalıklar tanıtıldı. Bu strateji sayesinde marka, sadece bir ürün lansmanı yapmanın ötesine geçerek sektörde yeni bir referans noktası oluşturdu ve kalıcı bir etki bıraktı.
Kampanyanın yaratıcı süreci, Brothers&Sisters Media and Creative Branding tarafından yönetildi. 30 yılı aşkın tecrübesiyle medya planlama, kreatif çalışmalar, eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunan ajans, Gold Harvest için geliştirdiği kapsamlı strateji ile markanın bilinirliğini artırdı ve sağlıklı atıştırmalık pazarında dikkat çeken bir etki yarattı.
Gold Harvest Genel Müdürü Hikmet Hüseyin Geçer, ödül kazanımına dair yaptığı açıklamada, Business Honors Awards‘ta ödül almanın ekibi için büyük bir onur olduğunu belirterek, “Sağlıklı atıştırmalık kategorisinde inovasyon, lezzet ve kaliteyi bir araya getirerek tüketicilerimize en iyi ürünleri sunmayı hedefliyoruz. Bu ödül, tüketicilerimizin ve iş ortaklarımızın bize duyduğu güvenin bir göstergesidir. Önümüzdeki dönemde de sürdürülebilirlik, inovasyon ve kaliteyi ön planda tutarak sektöre yön vermeye devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.
Gold Harvest, pazarlama stratejisinde uyguladığı 360 derece yaklaşım ile sadece hedef kitlesine ulaşmakla kalmadı, aynı zamanda sektörde yenilikçi bir duruş sergileyerek tüketici algısını olumlu yönde şekillendirdi. Gold Harvest, sağlıklı atıştırmalık pazarında kalıcı bir yer edinme hedefiyle çalışmalarını sürdüreceğini vurguladı.