Kozmetik ve temizlik sektöründe kadınların ürünlerini kullanmaktan keyif aldığı aynı zamanda doğrudan satış yaparak ev ekonomisine katkı sağlayabildikleri Farmasi, yurt dışı açılımlarına yenilerini ekliyor. 2023 yılına büyük yatırımlarla hazırlanan Farmasi’nin Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi ve Kuzey Amerika, Avrupa Birliği, Bağımsız Devletler Topluluğu ülkelerinden sorumlu başkan vekili Emre Tuna, “Farmasi olarak Amerika’da bir Türk markasının bayrağını dalgalandırmanın gururunu yaşıyoruz. Tüm dünyada açılımlarımızı planlıyor ve hayata geçiriyoruz. Farmasi markası olarak 2023’te İspanya, Portekiz, Kolombiye, Peru, Ekvator pazarlarına giriş yapıyoruz” dedi.
Farmasi gözünü Güney Kore’ye dikti
Farmasi özellikle kadınların hayallerinden ilham alarak geliştirilen ürün ve kazançlı iş modeli ile insanlara kendi potansiyeli ve güzelliklerini keşfedecek eşsiz fırsatlar sunduğunu belirten Farmasi Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Emre Tuna, “Farmasi öncelikle kadınların ev ekonomisine katkı sağlayabilecekleri bir platform diyebiliriz. Kendi ekibini kuran kadınlar Farmasi ürünlerini satarak hem maddi kazanç sağlayabiliyor hem de evlerine, evlatlarına vakit ayırabilecekleri gibi çalışma saatlerini kendileri belirleyebiliyorlar.
2 bini aşkın ürün çeşidimizle, 2 bin çalışanımızla, 100 bin metrekare büyüklüğü olan tesisimizde yıllık 500 milyon üretim kapasitemizle hizmet veriyoruz. Tüm ürünlerimiz Dr. Cevdet Tuna’dan özel formüllü doğal bileşen kullanılarak üretiliyor. Amerika dahil, 29 ülkeye doğrudan satış yapıyoruz, şimdi satış yaptığımız ülkeleri artırma zamanı geldi. 2023 yılı bizim yılımız olacak, İspanya, Portekiz, Kolombiye, Peru, Ekvator pazarına giriş yapacağız ve Miami’de yeni Kuzey Amerika Yönetim tesislerimizi açmaya hazırlanıyoruz. Ayrıca gözümüz Asya’da yeni dönemde hedefimiz Güney Kore’de de hizmet vermeye başlamak” şeklinde konuştu.
“Son teknoloji dijital makineler kullanıyoruz”
Dünyanın en prestijli doğrudan satış ödüllerinde ilk 30 firma arasına girdik, şimdiki hedefimiz ise ilk 20’ye girmek diyen Farmasi kozmetiğin kurucusu Türkiye Cumhuriyeti’nin ilk doktorlarından Dr. Cevdet Tuna’nın torunu ve Tuna Ailesi’nin üçüncü kuşak temsilcisi Türkiye’nin Yönetim Kurulu Üyesi Emre Tuna, “Dünyadaki savaş, pandemi, enerji kaynaklarının azalması ve daha pek çok faktörle yaşanan ekonomik dalgalanmalara rağmen doğrudan satış sisteminin çok etkili olacağına eminim.
Zengin ürün yelpazemizle her zevke ve ihtiyaca yönelik makyaj, cilt bakımı, saç bakımı, kişisel bakım, parfüm, ev temizlik ürünleri, gıda takviyesi her kesime hitap etmek için çalışıyoruz. Farmasi’nin tesislerinde yepyeni Türkiye’nin en gelişmiş gıda takviyesi tesisini kurduk. Sektördeki teknolojik gündemleri yakından takip ediyoruz, üretim tesislerimizde son teknoloji dijital makineler kullanıyor ve uzman kadromuzla her zaman en iyi hizmeti hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.