Edenred Türkiye, çalışanlara ramazan ayında destek olmak isteyen işverenlere yönelik sunduğu Ticket Compliments ile geleneksel yardım anlayışını daha esnek ve maliyet avantajı sağlayan bir modele dönüştürüyor. Türkiye genelinde geniş bir kullanım ağına sahip olan kurumsal hediye kartı, işverenlerin operasyonel yükünü azaltırken çalışanlara ihtiyaçlarına göre harcama yapma imkanı tanıyor.
Edenred Türkiye tarafından yapılan açıklamaya göre Ticket Compliments, 81 ilde 7 bin 500’ü aşkın markette ve 120 giyim-ayakkabı markası dahil olmak üzere 40 binin üzerinde noktada geçerli. Çalışanlara, belirli ürünlerle sınırlı kalmak yerine kendi ihtiyaçlarını seçme özgürlüğü sunan sistem, işverenler için de operasyonel süreçleri kolaylaştırıyor. Geleneksel ramazan kolisi modelinin aksine, ürün tedariği, paketleme, lojistik ve dağıtım gibi süreçleri ortadan kaldıran bu yöntem, işverenlere yüzde 45’e varan maliyet avantajı sağlıyor.

Edenred Türkiye Pazarlama Direktörü Zeynep Ege Dura, işverenlerin ramazan ayında çalışanlarını desteklemek için uzun yıllardır ayni yardımlara yöneldiğini belirterek, bu yardımların zamanla daha pratik ve verimli yöntemlere evrildiğini vurguladı. Dura, “Ramazan yardımı denildiğinde eskiden akla ramazan kolisi gelirdi. Ancak içeriğin belirlenmesi, tedarikçinin bulunması, ürünlerin paketlenmesi, şirkete nakliyesi ve personele dağıtımı büyük zaman ve maliyet kaybına neden oluyordu. Edenred olarak ‘Doğru hediye ihtiyaç karşılayandır’ ilkesiyle oluşturduğumuz Ticket Compliments, bu süreçleri ortadan kaldırarak işverenlere daha kolay ve ekonomik bir çözüm sunuyor” ifadelerini kullandı.
Ticket Compliments, yalnızca çalışanların ihtiyaçlarını karşılamalarına imkan tanımakla kalmayıp, aynı zamanda işverenlerin çalışanlarına verdikleri değeri de göstermelerine olanak sağlıyor. Ramazan kolisi gibi sınırlı ürün seçenekleri yerine çalışanların geniş bir yelpazede harcama yapmasına olanak tanıyan sistem, şirket içindeki bağlılığı ve kurumsal aidiyeti güçlendiren bir etkiye sahip.
Esnek yan haklar kapsamında kullanılan Ticket Compliments, maddi destekten öte, çalışanların tercihlerine önem veren bir sistem olarak öne çıkıyor. İşverenler için operasyonel süreçleri hafifletirken, çalışanlara kişiselleştirilmiş bir deneyim sunarak ramazan döneminde destek olmanın pratik bir yolunu oluşturuyor.