Digital Turbine Inc. (NASDAQ: APPS), mobil ekosistemi yenilikçi deneyimler aracılığıyla bir araya getiren bağımsız bir büyüme platformu olarak, Türkiye‘deki ekibine katılan iki önemli isimle büyümesini sürdürüyor. Nur Cephanecigil‘i Satış Direktörü ve Akın Biter‘i Kanal Partnerlikleri Direktörü olarak atayan şirket, EMEA bölgesindeki marka satış ekibini güçlendirmeyi hedefliyor.
Kariyerine Koç Holding‘in IT departmanında başlayan Akın Biter, 2003 yılında Milliyet Gazetesi‘nde satış müdürlüğü yaparak medya sektörüne giriş yaptı. Boğaziçi Üniversitesi‘nde ekonomi alanında yüksek lisans eğitimi aldıktan sonra, 2007 yılında şimdiki adıyla NOW TV‘nin kurucu ekibine katıldı. 12 yıl boyunca burada yöneticilik yapan Biter, Fox TV‘nin Disney tarafından devralınmasının ardından 2019’da “Ortaklıklar Başkan Yardımcısı” olarak görev yaptı. Digital Turbine‘da EMEA ve LATAM bölgelerinde Kanal Partnerlikleri Direktörü olarak atanmış olan Biter, 36 ülkede şirketin satış operasyonlarını yönetecek.
Kariyerine Citibank‘ta satış yöneticisi olarak başlayan Nur Cephanecigil, daha sonra Philip Morris‘te ticaret pazarlama departmanında çeşitli görevlerde çalışarak satıştan sorumlu yöneticilik pozisyonuna yükseldi. 2010 yılında dijital alana geçiş yapan Cephanecigil, Akbank‘ta Dijital Kanallar Pazarlama Müdürü olarak görev aldı ve Akbank Direkt‘in mobil bankacılık uygulamasının lansmanını yönetti. 2016’da Google‘da finans sektöründen sorumlu yönetici olarak çalışmaya başladı ve 2020’den itibaren hızlı tüketimden medya ve eğlence sektörlerine kadar çeşitli alanlarda üst düzey yöneticilik yaptı. Digital Turbine‘da Türkiye Satış Direktörü olarak atanan Cephanecigil, şirketin Türkiye, Yunanistan, Gürcistan ve Azerbaycan‘daki satış operasyonlarından sorumlu olacak.
Digital Turbine Türkiye Ülke Direktörü Yeşim Öztekin, her iki atamadan duyduğu memnuniyeti şu şekilde dile getirdi: “Yeni Kanal Partnerlikleri Direktörümüz Akın Biter ve yeni Satış Direktörümüz Nur Cephanecigil’i Türkiye’deki ekibimizde görmekten heyecan duyuyoruz.” Bölgesel ve operasyonel deneyimlerinin şirketin büyümesini hızlandıracağına, iş ortakları ve müşterilerle işbirliğini bir üst seviyeye taşıyacağına inandığını belirtti.
Digital Turbine dünya genelinde 1,2 milyar kullanıcı erişimiyle mobil ekosistemde farkındalık kazanma, kullanıcı edinme ve gelir elde etme fırsatlarını geliştirmeyi amaçlıyor. Kuzey Amerika merkezli şirket, telekomünikasyon, reklam ve yayıncılık sektörlerinde faaliyet gösteriyor. Digital Turbine hakkında daha fazla bilgi almak için resmi web sitesi www.digitalturbine.com ziyaret edilebilir.