Yeni nesil iş ve ekonomi dergisi Strong Bosses tarafından düzenlenen 4’üncü Türkiye İnovasyon ve Başarı Ödülleri’nde, De la Pau Coffee, “Yılın Nitelikli Kahve Markası Ödülü”ne layık görüldü. Gecede, ödülü markanın kurucu ortağı ve CEO’su Serap Akçay aldı.
Akçay, “Kahvenin doğru koşullarda doğru şekilde üretilmesi için uzun zaman araştırmalar yapıp yatırımlar yaptık. Kalıcı olmak istiyoruz. Değişen tüketim alışkanlıkları ile birlikte gelişen kahve pazarında toptan ve perakende alanlarda değerli bir marka olma yolunda ilerliyoruz” dedi.
Yoğun emek ve gayretlerinin ödüllendirilmesinden memnuniyet duyduklarını dile getiren Akçay, dünyada sürekli artan kahve pazarına nitelikli bir marka yaratarak değer katmayı başardıklarını söyledi.
Orakçı Grup çatısı altında iş ortağı oldukları De la Pau Coffee olarak, güçlü bir ilerleme kaydetmenin gururunu yaşadıklarını belirten Akçay, faaliyet gösterdikleri diğer sanayi, makine ve inşaat gibi alanlarda olduğu gibi, başarı ve kalite odaklı bir yaklaşımla Türkiye kahve pazarında da fark yaratmayı hedeflediklerini iletti.
“TÜRKİYE KAHVE PAZARINA SUNDUĞUMUZ KAHVELER ÇOK BEĞENİLDİ”
Akçay, “Diğer sektörlerde de büyük bir çatı altında güçlü bir altyapı ile ilerlerken, donanım ve gücümüzü toptan ve perakende kahve pazarında da kullanmaya karar verdik. Elbette kahve tutkumuz pusulamız oldu ve insanlara eşsiz bir kahve ekosistemi vadetmeyi başardık. Markamızın Türkiye toptan ve perakende kahve pazarına sunduğu kahveler çok beğenildi. Kahvelerimizin hem niteliği hem de aromaları sektörde doğru bir hizmet anlayışı yaratıyor. Bunun yanı sıra eşsiz konseptlerimiz de prestijli kafe ve restoranlardan tam not aldı. 16 ülkeden getirttiğimiz yeşil kahve çekirdekleri ile, 20 çeşit kahve üretiyor ve kilit müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun kahve içerikleri oluşturabiliyoruz. Espresso, Filtre Kahve, Türk Kahvesi ve Dünya Kahveleri ile toptan kahve konusunda kafe, restoran ve otellere nitelikli kahvelerimiz sayesinde standartları yüksek bir kahve tedariği sağlıyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını dinliyor ve onların ihtiyacına uygun kaliteli kahve seçenekleri sunmanın yanı sıra, kahve uzmanlarımız ile onlara nitelikli hizmetler götürüyoruz” diye konuştu.
“BİZİM KAHVELERİMİZİ İÇENLER EMİN OLMALIDIR Kİ DE LA PAU’ DAN NİTELİKLİ KAHVE ALIYORLAR”
Akçay, “Bizim kahvelerimizi içenler emin olmalıdır ki de la Pau’nun hangi kahvesini içiyorlar ise çekirdeğin en iyisini, en iyi uzmanların elinden çıkmış, en iyi teknik donanımlarla ürünleştirilmiş halde alıyorlar. Ekibimizde bu işe yıllarını ve gönlünü vermiş nitelikli insanlar, her gün, müşterilerimiz mutlu olsun diye çalışıyorlar. Bir hevesle sektöre giriş yapmış bir marka değiliz, kahvenin doğru koşullarda doğru şekilde üretilmesi, sürdürülebilir bir hizmet anlayışı sağlamak için uzun zaman araştırmalar yapıp yatırımlar yaptık. Kalıcı olmak istiyoruz. Değişen tüketim alışkanlıkları ile birlikte gelişen kahve pazarında toptan ve perakende ürünlerimiz ile değerli bir marka olma yolunda ilerliyoruz” ifadelerini kullandı.
Serap Akçay “Açıkçası potansiyelimiz bizi teşvik etti. Kahve, insana hem biyolojik olarak etki eden, aynı zamanda, ruhsal karşılıklarının da olduğu bir içecek. Kahvenin bir içecekten fazlası olduğu iddiası ile kahve yolculuğunda edindiğimiz bilgi ve deneyimimizi sektöre aktarmak istiyoruz. Ekibimiz alanında en az 15 yıllık deneyimi olan kahve kavurucuları ve kahve uzmanlarından oluşuyor. Kahvenin doğru koşullarda üretilmesi için, doğru süreçlerden geçirilmesini sağlıyoruz. Nitelikli kahve çekirdeklerini büyük bir dikkat ve özen ile uluslararası standartlara uygun halde kavuruyoruz, yeşil çekirdeklerimizi niteliği belgelendirilmiş halde, kahve çekirdeği getirttiğimiz ülkelerden seçerek alıyor, kendi tesislerimizde kavuruyor ve ürünleştiriyoruz. Kahvelerimizi tüketiciye ulaştırdığımız yolculuğun sonunda toptan ve perakende alanlarda kahve tedarik ettiğimiz, hizmet verdiğimiz kurumsal ve bireysel müşterilerimiz huzur ve güven ile kahve deneyimi yaşasınlar istiyoruz” dedi.
Akçay, De la Pau Coffee‘nin logosundan her bir ürün ve konseptine kadar incelikler barındırdığını ifade ederek ‘de la Pau’nun, Katalanca ‘Huzur’ ve ‘Barış’ anlamına geldiğini; markanın isminin ‘huzur kahvesi’ anlamını taşıdığını söyledi. Sektörde kısa bir sürede büyük rağbetle karşılaştıklarını dile getiren Akçay, “Kahve güne başlarken de içilir, keyifliyken de, işleri yetiştirmek için de. Her durumda kahve, sihirli aromasıyla keyifli bir ekosistemi hemen oracıkta oluşturuverir. Kahve önemli bir iletişim aracı, ilişki derinleştiricidir. Kültür mirasıdır ve değerli bir içecektir. De la Pau Coffee olarak, bizler de müşterilerine bir kahve deneyimi sunan kafe ve restoranların, otellerin ve işletmelerin toptan nitelikli kahveyi en doğru konseptlerle müşterilerine sunabilmesi için toptan kahve pazarında da faaliyet gösteriyoruz. İşletmelere toptan kaliteli kahve tedariği sağlıyoruz” diye konuştu.
De la Pau Coffee, kahve tutkunlarını ve sektör profesyonellerini memnun etmeye devam ediyor. Nitelikli ürünleri ve kalite odaklı hizmet anlayışıyla Türkiye’nin önde gelen kahve markaları arasında yerini sağlamlaştırıyor.