Dardanel‘in Kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Niyazi Önen, Dubai Gulfood 2024 Fuarı’nda gerçekleştirdikleri yeni işbirlikleri ile sektörde fark yarattıklarını açıkladı. Dubai‘de düzenlenen ve gıda ile içecek tedarikçilerinin bir araya geldiği bu önemli etkinlikte Dardanel, yenilikçi ürünlerini ve trendleri sergileyerek global pazarda yeni iş fırsatları yakalama imkanı buldu.
Niyazi Önen, fuarın kendileri için oldukça verimli geçtiğini ve Dardanel ile Kallimanis markaları altında katıldıkları etkinlikte beklentilerinin üzerinde bir ilgiyle karşılaştıklarını belirtti. Bu ilgi, Kallimanis ürünlerinin Körfez Bölgesi‘nde de ulaşılabilir hale gelmesine zemin hazırladı. Önen, “Dardanel ve Kallimanis markalarımızla katıldığımız fuarda beklentimizin üzerinde bir ilgiyle karşılaştık. Verimli geçen fuarın ardından Kallimanis ürünlerimize Körfez Bölgesi‘nden de ulaşılabilecek.” ifadelerini kullandı.
2024 yılı için cirolarının 400 milyon doların üzerinde olmasını hedefleyen Dardanel, ihracatın da toplam ciromuz içindeki payının %15 olmasını bekliyor. Bu hedef doğrultusunda, 38 ülkeye ihracat yaparak kendi markalarıyla küresel anlamda ihracatını artırmak ve yeni coğrafyalara ulaşmak için projeler geliştirdiklerini ve fırsatları değerlendirdiklerini vurguladı. Önen, “İhracatın da toplam ciromuz içerisindeki payının yüzde 15 olmasını bekliyoruz. Hedeflerimizi ihracat ile dolar bazında büyüme olarak belirledik. 38 ülkeye ihracat yapıyoruz. Kendi markalarımızla küresel anlamda ihracatımızı artırmak için yeni coğrafyalara ulaşacağımız projeler geliştiriyor, fırsatları değerlendiriyoruz.” şeklinde konuştu.
Yunanistan‘daki yatırımları olan Kallimanis ürünlerinin artık Körfez Bölgesi‘nde de bulunabileceğini belirten Önen, sağlıklı ve yenilikçi gıda ürünlerine olan talebin dünya genelinde artarak devam ettiğini ve bu doğrultuda uluslararası alanda işbirliklerini geliştirdiklerini ifade etti. Dubai Gulfood Fuarı‘nın sektör profesyonellerini bir araya getiren önemli bir uluslararası etkinlik olduğunu vurgulayan Önen, bu etkinliğin hem markalarının uluslararası pazarlamasını gerçekleştirmelerinde hem de toptan ve perakende alanında işbirliği yapabilecekleri sektör profesyonelleri ile bir araya gelmelerinde önemli bir rol oynadığını dile getirdi.