Danone Türkiye‘de önemli bir üst düzey atama gerçekleşti. Şirketin yeni CMO’su (Chief Marketing Officer) Verda Duysak olarak belirlendi. Duysak, Nisan ayı itibarıyla Danone Türkiye ailesine katıldı ve şirketin pazarlama stratejilerine yön vermeye başladı.
Yaklaşık 40 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteren Danone Türkiye, sütlü ve bitkisel bazlı ürünler, su & içecek ve anne-bebek beslenmesi kategorilerindeki geniş ürün portföyü ile tanınıyor. Bu bağlamda, Verda Duysak‘ın liderliği altında şirket, bu kategorilerdeki yerli ve global markaların pazarlama, konumlandırma ve büyüme stratejilerini yeniden şekillendirecek.
Verda Duysak‘ın kariyerine göz atıldığında, İstanbul Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü‘nden mezun olduğu görülüyor. Profesyonel kariyerine 1996 yılında başlayan Duysak, ev hijyeninden gıdaya kadar farklı sektörlerde liderlik pozisyonlarında bulunmuş bir isim. Kariyerinin ilk yıllarında, Henkel ve ardından Perfetti Van Melle‘de pazarlama müdürü olarak görev yapmıştır.
2007 yılında Yıldız Holding Gıda Grubu Global Pazarlama Müdürlüğü‘ne atanan Duysak, 2011 itibarıyla Yıldız Holding Pazarlama Direktörlüğü‘nü üstlenmiş ve burada üç farklı kategorinin yöneticiliğinin yanı sıra şirketin dijital dönüşüm lideri olarak stratejik bir sorumluluk almıştır. 2019-2022 yılları arasında pazarlama grup başkanı olarak Kerevitaş, Besler, Marsa, ev dışı tüketim ve ihracat iş birimlerinin pazarlama ve marka stratejilerini yönetmiş; bu süreçte, yağ, mutfak ürünleri, dondurulmuş gıda ve fonksiyonel gıda gibi geniş bir portföyün yurtiçi ve yurtdışındaki B2B ve B2C pazarlama operasyonlarına liderlik etmiştir. 2022’den bu yana Yıldız Holding Pazarlama Başkan Yardımcılığı görevini sürdüren Duysak, şimdi Danone Türkiye‘de yeni bir sayfa açıyor.
Verda Duysak aynı zamanda Reklamverenler Derneği (RVD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) ve Televizyon İzleme Araştırma Komitesi (TİAK) yönetim kurulu üyesi olarak görev yapmaktadır. Yönetim Kurulunda Kadın Derneği‘nin üçüncü dönem mentisi olan Duysak, profesyonel ve sosyal sorumluluk alanlarında da aktif bir rol üstlenmiştir.
Verda Duysak Kimdir?
Verda Duysak, İstanbul Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü mezunudur. 1996 yılında başladığı profesyonel kariyerinde, ev hijyeninden gıdaya kadar farklı sektörlerde liderlik yapmıştır. Henkel ve Perfetti Van Melle‘de pazarlama müdürü olarak görev almış, 2007 yılında Yıldız Holding Gıda Grubu Global Pazarlama Müdürlüğü‘ne atanmıştır. 2011’de Yıldız Holding Pazarlama Direktörlüğü görevini üstlenmiş ve dijital dönüşüm lideri olarak stratejik sorumluluk almıştır. 2019-2022 yılları arasında pazarlama grup başkanı olarak Kerevitaş, Besler, Marsa gibi şirketlerde yöneticilik yapmıştır. 2022’den bu yana Yıldız Holding Pazarlama Başkan Yardımcılığı görevini sürdüren Duysak, 2024 itibarıyla Danone Türkiye‘nin CMO’su olarak atanmıştır. Verda Duysak ayrıca Reklamverenler Derneği (RVD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) ve Televizyon İzleme Araştırma Komitesi (TİAK) yönetim kurulu üyesidir ve Yönetim Kurulunda Kadın Derneği‘nin mentisidir.