2023 yılında teknoloji ve servis alanında hizmet veren, sektörün önemli oyuncularından Webhelp ile birleşen Concentrix, dünya genelinde 70’den fazla ülkede faaliyet göstermektedir. Türkiye ve Orta Doğu Lideri Metin Tarakçı, şirketin vizyonunu ve Türkiye pazarına yönelik hedeflerini açıkladı. Tarakçı, işin temelinde teknolojinin yanı sıra insan odaklılığın da bulunduğunu vurgulayarak, “İyi çalışan her dijital sistemin arkasında daima ‘başarılı insanlar’ var” dedi.
Türkiye, Mısır, Ürdün, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Gürcistan ve İsrail‘in yer aldığı 7 ülkeden sorumlu olan Concentrix‘in Türkiye ve Orta Doğu Lideri Metin Tarakçı, şirketin müşteri hizmetleri stratejilerini detaylandırdı. Tarakçı, Concentrix‘in dünya çapında 440 binden fazla kalifiye çalışanıyla 150’den fazla dilde hizmet sunduğunu belirterek, “Şirket olarak dünya çapında 440 binden fazla kalifiye çalışanımızla 150’den fazla dilde yani dünya dillerinin yüzde 95’ini konuşur hale geldik. İşin temelinde teknoloji olduğu kadar insana odaklılık da var. İyi çalışan her dijital sistemin arkasında daima ‘başarılı insanlar’ var” ifadelerini kullandı.
Türkiye‘de 10’dan fazla farklı dilde hizmet ihracatı gerçekleştiren Concentrix, hem yerel hem de uluslararası pazarlara yönelik çalışmalar yapmaktadır. Metin Tarakçı, Türkiye’deki faaliyetlerini anlatarak, “Türkiye’de güçlü lokal markalara Türkçe olarak hizmet verirken global pazar için 10’dan fazla dilde yurt dışı müşterilerine yönelik faaliyet gösteriyoruz. Örneğin, dünyanın e-ticaret devi diyebileceğimiz bir markanın Almanya’daki müşterilerine Türkiye’den Almanca hizmet sağlıyoruz” dedi.
Concentrix‘in Türkiye pazarında büyüme hedeflerine değinen Tarakçı, tüketicilerin basit işlemleri teknolojiyle çözmek istediğini, ancak daha komplike işlemlerde insan ile doğrudan iletişim kurmayı tercih ettiklerini belirtti. Tarakçı, “Türkiye’deki çözümlerimizle insan odaklılıkla, teknoloji kullanımına ağırlık vereceğiz. Üretken yapay zekadan faydalandığımız çözümlerimizi hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşteri hizmetleri alanında teknoloji eskisiye nazaran daha çok kullanılıyor. Tüketiciler basit işlemleri teknolojiyle çözmek isterken daha komplike olanlarında ise bir insan ile konuşmak istiyor. İşin duyguya ve empatiye dayandığı bir nokta bulunuyor. Türkiye’deki tüketicilerin talepleri de bu yönde. Biz de bu çerçevede, teknoloji çözümlerimizi güçlendiriyoruz. Tüm bu beklentiler ışığında gelecek dönemlerde Türkiye pazarında büyümeyi hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.
Concentrix, Türkiye’deki mevcut ve gelecekteki yatırımlarıyla pazar payını artırmayı ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı amaçlıyor. Şirket, insan odaklı teknoloji çözümleriyle sektöründe fark yaratmayı hedefliyor. Bu kapsamda, Türkiye‘nin stratejik bir öneme sahip olduğunu belirten Metin Tarakçı, müşteri hizmetleri alanında en iyi hizmeti sunma gayreti içinde olduklarını vurguladı.