Teknoloji ve yaratıcı ağ Code and Theory, reklam ve pazarlama alanında otorite olarak kabul edilen Ad Age tarafından “Business-to-Business (B2B) Yılın Ajansı” seçildi. Şirket, özellikle son dönemde gerçekleştirdiği dönüşümsel projeler ve önemli müşterileriyle elde ettiği sonuçlarla bu ödülü almaya hak kazandı.
Stagwell bünyesinde faaliyet gösteren Code and Theory, %50 yaratıcı ekip ve %50 mühendislerden oluşan dengeli kadrosuyla tanınıyor. Ajans, son yıllarda B2B müşterileri için pazarlama teknolojilerini sadeleştirerek müşteri deneyimini yeniden tanımlıyor ve yapay zekâ uygulamalarıyla iş ortaklarına uzun vadeli değer yaratmayı hedefliyor.
Geçtiğimiz yıl içinde hayata geçirdiği önemli projelerle öne çıkan Code and Theory, Amazon Ads platformunu kurumsal müşterilerin dışına çıkararak küçük işletmeler için daha etkin hale getirdi. Bu çalışmalar sonucunda platformun bilinirliğinde %66’lık bir artış yaşandı.
Qualcomm‘un iş modeli dönüşümünde de rol alan ajans, şirketi doğrudan işletmelere yönelik (B2B) bir yapıdan geliştiricilere yönelik (B2D) bir platforma dönüştürdü. Bu çalışma, dünyanın şimdiye kadar gördüğü en büyük geliştirici ekosistemini oluşturdu ve Qualcomm’un geliştirici web sitesine olan ziyaretleri %540 artırdı.
16 yıldan sonra ilk kez marka kimliğini yenileyen Thomson Reuters da Code and Theory‘nin dokunuşuyla dönüşüm geçirdi. Thomson Reuters, içerik ve araştırma şirketinden teknoloji ve yapay zekâ merkezli bir yapıya evrildi. Bu yenilikle birlikte şirketin bilinilirliği %40 oranında arttı.
Ticari araç devi Volvo Trucks‘ın dijital kimliğinin yenilenmesinde de Code and Theory‘nin imzası bulunuyor. Şirket, filo odaklı dijital deneyim stratejisiyle rakiplerine kıyasla önemli bir avantaj elde ederken, web sitesi ziyaretlerini lansman sonrası %350 yükseltti.
Eğitim sektörünün önde gelen kuruluşlarından ETS, geleneksel eğitim şirketi kimliğinden uzaklaşarak iş gücü çözümleri alanında küresel bir oyuncuya dönüştü. Bu süreçte, ETS Solutions adlı yeni B2B girişimiyle müşteri potansiyelini %78 artırdı.
Ajans ayrıca, medya alanındaki faaliyetlerini güçlendirmek için kısa süre önce eski Cosmopolitan Genel Yayın Yönetmeni Jessica Giles liderliğinde “Media Experience Practice” adlı yeni birimini kurdu. Code and Theory, ilk küresel Pazarlama Direktörü olarak atanan James O’Brien ile de şirketin global pazarlama stratejisini yönetecek.
Code and Theory Kurucu Ortağı ve Yönetim Kurulu Başkanı Dan Gardner, konuyla ilgili yaptığı açıklamada dijital dönüşümde yeni bir evreye geçildiğini belirterek, “Yapay zekâ, iletişimi daha verimli hale getirmek ve veriye erişimi kolaylaştırmak gibi fonksiyonlarının yanı sıra kullanıcı ihtiyaçlarını öngörerek müşteri ilişkilerini derinleştiren, kişiselleştirmeyi gerçek anlamda sağlayan duygusal bir teknolojiye dönüşüyor,” ifadelerini kullandı.
Şirketin CEO’su Michael Treff ise, zorlu sorunlara çözüm üretmenin kendileri için önemli olduğunu belirterek, “Müşterilerimizin bize güvenmesi sayesinde yenilikçi ve geleneksel olmayan çözümler geliştirme şansı bulduk,” dedi.
Son olarak bu ödül, Code and Theory‘nin 2024 yılı içinde aldığı ANA B2B Yılın Ajansı ve Digiday En Yenilikçi Ajans gibi diğer sektör ödüllerini de takip etti.