Madeni yağ sektörünün lider firmalarından Castrol ile Bosch Car Service, mevcut iş birliklerini 2027 yılına kadar yenileme kararı aldı. Castrol, bu yıl dünya genelinde 125’inci, Türkiye‘de ise 67’nci yılını kutlarken, Bosch Car Service ile olan ortaklığını da pekiştirdi. İlk olarak 2018 yılında başlayan bu iş birliği, şimdi üçüncü üç yıllık döneme giriyor.
Türkiye genelindeki Bosch Car Service servis noktalarında Castrol‘ün madeni yağlarının kullanımı, anlaşmanın bir parçası olarak devam edecek. Bununla birlikte, araç bakımında kullanılan Car Care ürünleri de 2027 yılına kadar Bosch‘un servis noktalarında sunulmaya devam edecek.
Castrol TUCA (Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya) Genel Müdürü Nilay Tatlısöz, iş birliğini yenileme kararının, şirketin “Onward, Upward, Forward” stratejisiyle uyumlu olduğunu belirtti. Tatlısöz, “Madeni yağ işlerimizi büyütürken sürdürülebilir başarı için yeni alanlara da yatırım yapıyoruz” dedi ve sektördeki dönüşümleri yakından takip ettiklerini vurguladı. Tatlısöz, “Bosch Car Service gibi müşterilerinin güven duyduğu markalarla yaptığımız iş birliklerini sürdürmek, sektörün lider iki markası olarak sürekli bir şekilde kaliteli hizmet sunmaya devam etmek, yenilenen stratejimizin de odağında yer alıyor” ifadelerini kullandı.
Bosch Mobilite Satış Sonrası Çözümler Türkiye ve Ortadoğu Bölge Direktörü Arda Arslan ise, Türkiye‘deki Bosch Car Service‘lerin, marka bağımsız geniş ve yüksek kaliteli hizmet sunma kapasitesine dikkat çekti. Arslan, “Bu hizmetimizde müşteri odaklı markalarla iş birliği yapmaya büyük özen gösteriyoruz. Bu kapsamda 2018 yılından bu yana servislerimizde Castrol madeni yağlarını kullanıyoruz” diyerek, müşteri memnuniyetindeki artıştan duyduğu memnuniyeti ifade etti. İki şirket arasındaki verimli ve başarılı iş birliğinin daha uzun yıllar süreceğine olan inancını dile getirdi.
Bu yenilenen anlaşma, Castrol ve Bosch Car Service‘in, otomotiv sektöründeki yüz yılı aşkın deneyimlerini birleştirerek, tüketicilere kaliteli, yenilikçi ve profesyonel hizmet sunma taahhüdünü bir kez daha teyit ediyor. İş birliği, her iki markanın da Türkiye‘deki ve global otomotiv servis sektöründeki konumlarını güçlendirirken, müşterilere sundukları hizmet kalitesini de üst seviyelere taşımayı hedefliyor.