CarrefourSA, küçük esnaflar ve girişimcilerle olan iş birliğini güçlendirerek 400. bayisini İstanbul Bakırköy‘de açtı. Organize gıda perakende sektöründe önemli bir yer tutan şirket, bu yeni adımıyla daha fazla küçük işletmeyi sisteme dahil ediyor.
CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Yardımcısı Bulut Batum, “Sektörün sürdürülebilirliği için ekonomik kalkınmanın desteklenmesi gerektiğini” vurgulayarak, “Bu doğrultuda, organize gıda perakendesini daha güçlü hale getirmek için küçük esnaf ve girişimcinin sisteme dahil olması çok önemli. Hayata geçirdiğimiz bayilik sistemiyle esnaf ve girişimciye CarrefourSA güvencesiyle ticaret yapma imkânı sunuyoruz. Bulunduğu bölgeyi ve mahalleyi en iyi bilen esnaflara, CarrefourSA güvencesini sağlayarak ailemizin bir parçası haline getiriyoruz,” ifadelerini kullandı.
CarrefourSA‘nın bayilik sistemi, küçük esnafları destekleyerek onlara Carrefour ve Sabancı markalarının gücünü arkalarında hissetme fırsatı sunuyor. Batum, “Bayilik sistemini organize gıda perakende sektöründe ilk biz hayata geçirdik. Bu sistemle tüketicilerimizin CarrefourSA kalitesi ve deneyimine erişimini kolaylaştırırken, küçük esnaf ve girişimciye kârlı bir yatırım imkânı, bulundukları bölgeye ise istihdam fırsatı sağlıyoruz,” değerlendirmesinde bulundu.
CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Yardımcısı Bulut Batum ayrıca, sektörün geleceği ve sürdürülebilirliği için öncülük ettikleri bayilik sisteminin avantajlarını vurgulayarak, “Bilgi birikimimiz, lojistik ağımız, pazarlama iletişimimiz ve dijital teknoloji altyapımızla esnafımız CarrefourSA markası altında ailemizin bir parçası oluyor. Ürün ve stok yönetimi, IT sistemleri, lojistik süreci, tasarım ve muhasebe gibi tüm konularda esnafımıza destek vererek, bulunduğu bölgede doğru ürünü, CarrefourSA kalite ve güvencesiyle tüketiciye sunmasını sağlıyoruz,” dedi. Ek olarak, CarrefourSA‘nın büyük satın alma gücü sayesinde bayiler ürünleri çok daha uygun fiyatlarla alabiliyor ve müşterilere de bu fiyat avantajını yansıtabiliyor.
CarrefourSA, önümüzdeki üç yıl içinde 1.000 bayiye ulaşmayı hedefliyor ve bu süreçte bayilik sistemine olan ilgiden dolayı mutluluk ve gurur duyduklarını belirtiyor. Batum, “Önümüzdeki dönemlerde de 60 olan kadın bayi sayımızı artırarak bayilik sisteminde küçük esnaf ve girişimcilerle büyümeye devam edeceğiz,” şeklinde konuştu.
Bu genişleme stratejisiyle CarrefourSA, Türkiye ekonomisine katkıda bulunmayı ve yerel esnaflarla girişimcilerin işlerini büyütme fırsatlarını artırmayı hedefliyor.