Dünya genelinde finans sektörünün önde gelen kuruluşlarından biri olan BNP Paribas Cardif, Türkiye’deki emeklilik şirketleri arasında üstün performansıyla bir kez daha dikkatleri üzerine çekti. Son olarak, müşteri memnuniyeti alanında elde ettiği başarılarıyla 1. sıraya oturarak Diamond Ödülü‘nü kazanan BNP Paribas Cardif, sektördeki üstünlüğünü bir kez daha kanıtladı.
Bu önemli başarı, A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards kapsamında gerçekleşti. Her yıl düzenlenen ve Türkiye’nin en yüksek müşteri memnuniyetini sağlayan markaları ödüllendiren A.C.E Awards, bu yıl da BNP Paribas Cardif’in performansını zirvede taçlandırdı. Müşteri memnuniyeti endeksleri ve değerlendirmeleri sonucunda belirlenen kazananlar arasında yer alan BNP Paribas Cardif, Diamond Ödülü’nü almaya hak kazandı.
Ödül töreni, 19 Şubat tarihinde Mandarin Hotel The Bosphorus’ta gerçekleştirildi. Bu özel gecede, BNP Paribas Cardif’in üstün müşteri memnuniyeti sağlayan çalışmaları ve başarıları takdirle karşılandı. Müşteri odaklı hizmet anlayışıyla dikkat çeken BNP Paribas Cardif, bu ödülle bir kez daha sektördeki liderliğini pekiştirdi.
A.C.E Awards’ın önemi, Şikayetvar tarafından 2015 yılından bu yana düzenli olarak gerçekleştirilmesinden kaynaklanıyor. Türkiye’nin en yüksek müşteri memnuniyetini sağlayan markaları, Şikayetvar tarafından yıl boyunca yapılan 1.5 milyonu aşkın müşteri memnuniyeti anketi sonucunda belirleniyor. Bu anketlerde, firmaların cevaplama hızı, şikayet oranı, çözüm hızı, memnuniyet düzeyi, teşekkür oranı ve markayı tercih etme oranı gibi faktörler dikkate alınıyor.
BNP Paribas Cardif, müşteri memnuniyeti konusundaki üstün performansını çeşitli alanlarda ortaya koyuyor. Dijital kanallarını, müşteri beklentilerine uygun şekilde kurgulayarak, müşterilerin sigorta çözümlerine kolaylıkla ulaşmasını sağlıyor. Ayrıca, müşteri şikayetlerini hızlı bir şekilde çözüme kavuşturarak ve şikayet taleplerine %80’den fazla oranda bir gün içinde yanıt vererek müşteri memnuniyetini ön planda tutuyor.
BNP Paribas Cardif, aynı zamanda iş ortaklarıyla gerçekleştirdiği ankette elde ettiği %85 oranındaki tavsiye skoru ile de müşteri memnuniyetini kanıtlıyor. Bu başarılar, BNP Paribas Cardif’in çevik, yenilikçi, değer ve fark yaratan kurum olma vizyonunu destekliyor.
Türkiye’nin en geniş kapsamlı sigorta platformu olan BNP Paribas Cardif, müşteri memnuniyetindeki bu başarısıyla sektördeki liderliğini bir kez daha kanıtlamış oldu. Diamond Ödülü’nü kazanarak zirvenin adını yazdıran BNP Paribas Cardif, müşteri odaklı hizmet anlayışıyla gelecekte de başarılarını sürdüreceğinin sinyallerini veriyor.