Dijital taksi çağırma uygulaması BiTaksi, 10. yılını kutlamak için heyecan verici bir reklam filmi serisi ile karşımıza çıkıyor. 20 farklı şehirde aktif olarak hizmet veren BiTaksi, 2013 yılında başladığı yolculuğunun bu önemli dönüm noktasını, kullanıcılarına özel hazırladığı yeni reklam kampanyasıyla kutluyor.
Bu özel kampanyada BiTaksi, 10 yıl içinde gerçekleştirilen tam 100 milyon BiTaksi yolculuğuna odaklanarak, bu süreçte yaşanan unutulmaz anları ve deneyimleri kullanıcılarıyla paylaşıyor. BiTaksi’nin sunduğu gündelik hayat deneyimlerinden kesitler sunan reklam filmi serisi, kullanıcı kitlesinin çeşitliliğine vurgu yapıyor ve “Birlikte nice 10 yıllara” mottosuyla sektördeki 10. yılını coşkuyla karşılıyor.
BiTaksi’nin popüler sloganı “Aklından Geçen Taksi BiTaksi!” ile tanıdığı platform, sarı, lüks, turkuaz ve büyük taksi olmak üzere 4 farklı araç tipinde hizmet sunuyor. Güvenlik ve konforu her zaman ön planda tutan BiTaksi, yeni reklam filmi serisiyle birlikte uygulama üzerinden ödeme seçeneği, çeşitli araç seçenekleri, adres tarifine gerek kalmadan konforlu yolculuk imkanları gibi kullanıcı dostu özelliklerini vurguluyor.
“Birlikte nice 10 yıllara” sloganı altında kutlanan reklam filmi serisi, farklı yaş gruplarına ve yaşam tarzlarına hitap eden kullanıcı profillerini merkeze alıyor. Genç bir kızın online ödeme kolaylığından faydalanması, alışveriş sonrası büyük taksi ile seyahat eden kalabalık bir arkadaş grubu, doğuma yetişmeye çalışan telaşlı bir anne ve uygulama üzerinden yol tarifi yapmadan konumu belirten yaşlı teyze gibi çeşitli hikayelerle, BiTaksi’nin geniş ulaşım çözümleri izleyicilerle buluşuyor.
BiTaksi’nin 10. yılını kutlayan bu özel reklam filmi serisi, dijital platformlarda yayınlanmaya başladı ve kullanıcılarına BiTaksi’nin sadece bir ulaşım aracı olmanın ötesinde bir yaşam tarzı sunduğunu hatırlatıyor.