İhlas Pazarlama, Türkiye genelinde dağıtım ve satış personeli aracılığıyla ulaştığı 3.448 kişilik güçlü ekibi ile Türkiye’nin en büyük doğrudan pazarlama ve dağıtım organizasyonudur. 1970 yılında Türpa olarak başlayan faaliyetleri, demolu ve aktif ürünler, mağazacılık, gazete dağıtımı ve teknik servis hizmetleriyle geniş bir yelpazede hizmet sunmaktadır.
İhlas Pazarlama, 1970 yılında Türpa markası ile başladığı pazarlama faaliyetlerini günümüzde Türkiye’nin en güçlü doğrudan pazarlama ve dağıtım organizasyonlarından biri olarak sürdürmektedir. Şirket, Türkiye genelinde yaygın bir ağa sahiptir ve 81 il, 6.368 bayi çalışanı, 477 satış noktası ve 172 teknik servis ile ülke çapında faaliyet göstermektedir. İhlas Pazarlama’nın temel hedefi, tüketicilere her bütçeye uygun fiyat ve satın alma yöntemleri sunarak güvenilir alışveriş deneyimi yaşatmaktır.
1970 yılında gazete dağıtımı ile başlayan pazarlama faaliyetleri, zaman içinde demolu ürünler satış kanalı, mağazacılık, aktif ürünler, gazete dağıtımı ve teknik servis alanlarını da içine alacak şekilde genişlemiştir. 1996 yılında şirket, Türkiye’nin her köşesine ulaşmayı amaçlayarak, evlerde birebir tanıtım yöntemiyle sağlık ve hijyen odaklı ürünleri sunmaya başlamıştır. Bu ürünler arasında öne çıkanlar arasında Aura Cebilon Su Arıtma Cihazı ve Aura Cleanmax Temizlik Robotu bulunmaktadır.
İhlas Pazarlama, Türkiye Gazetesi’nin yanı sıra zengin bir ürün yelpazesi ile faaliyet gösteren İhlas Mağazaları ile de dikkat çekmektedir. Mağazacılık alanındaki faaliyetleriyle Türkiye genelinde 139 mağazaya sahip olan İhlas Pazarlama, 2023 yılında mağaza başı ciro artışını hedeflemekte ve geniş ürün yelpazesi, uzun vadeli ödeme seçenekleri ve senetli satış imkanları ile müşterilerine avantajlı alışveriş deneyimi sunmaktadır. Uzman kadrosuyla müşteri ihtiyaçlarını belirleme ve ürünleri sürekli yenileme konusundaki yetenekleri, şirketi sektöründe öncü kılmaktadır.
Gazete dağıtımı alanında da güçlü bir varlığa sahip olan İhlas Pazarlama, 338 gazete dağıtım ve satış noktası ile Türkiye genelinde kesintisiz hizmet sunmaktadır. Özel broşürler aracılığıyla gazete bayilerine ve okur kitlesine ulaşan şirket, bu kanalı kullanarak ürünlerini tanıtarak ve satışlarını gerçekleştirerek geniş kitlelere ulaşmaktadır.
Teknik servis hizmetleri, İhlas Pazarlama’nın kalitesini ve müşteri memnuniyetini belirleyen önemli unsurlardan biridir. İhlas Yetkili Servisleri, 172 yetkili servis noktası, 832 uzman teknisyen ve 309 müşteri temsilcisi ile Türkiye genelinde elektrikli ev aletleri, Aura Cebilon Su Arıtma Cihazı ve Aura Cleanmax Temizlik Robotu için keşif, montaj, bakım ve onarım hizmetleri sunmaktadır. 25 yılı aşkın bir süredir yüzde 100 müşteri memnuniyetini esas alarak faaliyet gösteren İhlas Yetkili Servisleri, sürekli eğitim alan uzman kadrosuyla kaliteli hizmeti sürdürmektedir.
İhlas Pazarlama’nın en önemli güçlerinden biri, 3.448 aktif satış personeli ile gerçekleştirdiği doğrudan pazarlama faaliyetleridir. Şirket, her ay 1.400 yeni evde yaklaşık iki saat süren bir tanıtım yaparak, müşterilere ürünleri deneme fırsatı sunmaktadır. Ayrıca, her gün 90.000 Türkiye Gazetesi abonesini ev ya da iş yerlerinde ziyaret ederek yüz yüze iletişim kurarak ürünlerini tanıtmakta ve satışlarını gerçekleştirmektedir. Bu doğrudan pazarlama yöntemi, İhlas Pazarlama’nın müşteri ihtiyaçlarına doğrudan cevap vermesini sağlamaktadır.
İhlas Pazarlama, Türkiye’nin önde gelen pazarlama şirketlerinden biri olmanın ötesinde, doğrudan pazarlama, mağazacılık, gazete dağıtımı ve teknik servis hizmetleriyle geniş bir yelpazede faaliyet gösteren bir marka olarak öne çıkmaktadır. Müşteri odaklı yaklaşımı, güçlü satış ağı ve çeşitli ürün ve hizmetleriyle Türkiye’nin dört bir yanındaki müşterilerine kaliteli hizmet sunmaya devam etmektedir.